Στα τέσσερα με strapon

Με λένε Γιάννη. Είμαι πλέον στα 30 και όπως λένε οι περισσότερες είμαι ωραίο παιδί. Είμαι 1.85, γυμνασμένος, μελαχρινός. Ανέκαθεν είχα επιτυχίες στις γυναίκες και αρκετές παρέλασαν από το κρεβάτι μου. Παρότι μου άρεσε να γαμάω γκομενάκια πάντα είχα τη φαντασίωση ότι ήμουν στη θέση τους και γαμιόμουνα εγώ. Πολλές φορές μάλιστα όταν ήμουν μόνος εκτός από την πούτσα μου μαλάκιζα και την κωλοτρυπίδα μου. Καύλωνα πολύ να μου βάζω κωλοδάχτυλο την ώρα που βαρούσα μαλακία.
Σιγά-σιγά τη θέση του κωλοδάχτυλου πήραν μακρόστενα αντικείμενα σχήματος πούτσας. Παρότι λοιπόν δεν είχα πάει με άντρα η κωλοτρυπίδα μου είχε ανοίξει αρκετά από το γαμήσι που της έκανα εγώ. Μετά από κάθε φορά που γαμούσα τον κώλο μου ένιωθα άσχημα και έλεγα πως δε θα το ξανακάνω. Σύντομα όμως η επιθυμία να νιώσω κάτι σκληρό μέσα στον κώλο μου επικρατούσε και βρισκόμουνα στα τέσσερα να χώνω με μανία κάποιο ψεύτικο πούτσο μέσα μου.

Η διπλή αυτή σεξουαλική ζωή μου κυλούσε κανονικά, χωρίς καμία από τις γκόμενες που βρισκόμουνα στο κρεβάτι να έχει υποψιαστεί κάτι.

Όλα όμως άλλαξαν πριν δυόμισι περίπου χρόνια. Την εποχή εκείνη γαμούσα μια έκφυλη γκόμενα, την Γιάννα. Η Γιάννα ήταν απλά συμπαθητική εμφανισιακά, τίποτα το πολύ τρομερό. Είχε ωραία, μεγάλα και στητά βυζιά, ωραίο κωλαράκι, αλλά εκείνο που με τρέλαινε σε αυτή ήταν ότι στο κρεβάτι ήταν πολύ πρόστυχη και έκανε τα πάντα. Την καύλωνε να τη βρίζω την ώρα που τη γαμούσα, ξύριζε το μουνί της, μαλακιζόταν μπροστά μου για να με καυλώσει ενώ έχυνε από καύλα όταν της έκανα τα κωλομέρια κόκκινα από το ξύλο. Με άφηνε ακόμα να της γαμάω την κωλοτρυπίδα, ενώ δεν της άρεσε και πολύ όπως έλεγε, ενώ κατάπινε τα χύσια μου όταν μου έπαιρνε πίπα.

Γενικά η γυναίκα ήταν η τέλεια πουτάνα στο κρεβάτι και έριχνα τα καλύτερα γαμήσια της ζωής μου μαζί της. Τα βράδια που δεν κοιμόμασταν μαζί ανταλλάσσαμε καυλωτικά μηνύματα λέγοντας πως θα τη γαμούσα, τι θα μου έκανε για να χύσω κτλ.

Ένα βράδυ, και αφού ήμασταν για δυο περίπου μήνες μαζί, τα μηνύματα πήραν μια άλλη τροπή. Τη ρώτησα τι της άρεσε πιο πολύ πάνω μου και μου απάντησε ο κώλος μου.

-    Δηλαδή αν ήσουν άντρας, τη ρώτησα, θα μου τον γαμούσες;

-    Θα στο ξέσκιζα! Απάντησε.

-    Και πως θα με γαμούσες τη ρώτησα.

Τότε αυτή άρχισε να μου περιγράφει πως θα μου έγλυφε την κωλοτρυπίδα, θα μου έριχνε σκαμπίλια στα κωλομέρια και θα με ετοίμαζε να δεχτώ την πούτσα της. Τα μηνύματα της με καύλωσαν πολύ. Με φανταζόμουν να μου κάνει αυτά που περιέγραφε και η καύλα διαπερνούσε το κορμί μου. Η Γιάννα μάλλον το κατάλαβε και με ρώτησε αν έχω καυλώσει με αυτά που μου λέει. Ασυναίσθητα απάντησα ναι και τότε αυτή μου είπε να ετοιμαστώ γιατί έρχεται. Δεν κατάλαβα τι εννοούσε λέγοντας μου να ετοιμαστώ αλλά μου άρεσε η ιδέα να έρθει να με ξεκαυλώσει και σταμάτησα να παίζω την ψωλή μου.

Το ξεκαύλωμα που θα της έκανε η Γιάννα θα ήταν σίγουρα πολύ καλύτερο. Είκοσι περίπου λεπτά αργότερα κτύπησε το κουδούνι. Άνοιξα και η Γιάννα έκανε την εμφάνισή της. Φορούσε ένα κολλητό παντελόνι και από πάνω ένα κολλητό μπλουζάκι που τέντωνε τα βυζόμπαλά της. Από την καύλα μου όρμησα επάνω της και άρχισα να τη φυλάω στο στόμα.

-    Ετοιμάστηκες; Ρώτησε.

-    Τι εννοείς; Απάντησα.

-    Το περίμενα ότι δε θα ήσουν έτοιμη. Σου έφερα λοιπόν κάτι να βάλεις για να με καυλώσεις μικρή μου.

Μου μιλούσε σαν να ήμουν γυναίκα. Παρότι με παραξένεψε αρχικά, με ερέθιζε κιόλας. Κατάλαβα τι είχε κατά νου και αποφάσισα να ακολουθήσω το παιχνίδι της.

- Τι μου έφερες; Ρώτησα.

Άνοιξε την τσάντα της και μου έδωσε ένα κόκκινο κυλοττάκι της και ένα ζευγάρι δικτυωτές κάλτσες.

-    Πήγαινε στην τουαλέτα να τα φορέσεις. Είπε. Και να κουνάς το κωλαράκι σου σαν πορνίδιο όταν θα περπατάς. Πρέπει να με καυλώσεις για να σε γαμήσω καλά. Θα σε κάνω πουτάνα σήμερα καύλα μου!

Υπάκουσα. Πήρα τα ρούχα που μου έδωσε και λικνίζοντας με όσο περισσότερη χάρη μπορούσα πήγα στην τουαλέτα να ντυθώ. Έβαλα το κυλοττάκι που μου έδωσε, ένα κόκκινο στρινγκάκι και μετά τις κάλτσες και κουνώντας την λεκάνη μου γύρισα στο δωμάτιο. Η Γιάννα είχε μείνει με το μπλουζάκι μόνο ενώ στη μέση της είχε φορέσει ένα strap-on δονητή. Ένιωσα μια περίεργη ταραχή αλλά ήμουν αποφασισμένος να πάω μέχρι τέλους.

-    Όχι άσχημα… Μου είπε η Γιάννα. Όταν θα τελειώσω μαζί σου όμως θα έχεις μάθει να κουνιέσαι σα την μεγαλύτερη πουτάνα. Έλα τώρα να μου πάρεις μια πίπα. Σκύψε πουτανίτσα και πάρτον στο στόμα.

Υπάκουσα.
Έπεσα στα γόνατα και άρχισα να γλύφω αρχικά το πουτσοκέφαλο και μετά τον ψεύτικο πούτσο της σε όλο του το μήκος.

-    Πάρτον μέσα στο στόμα σου καύλα. Αφού τον θέλεις.

Για μια ακόμη φορά υπάκουσα. Άνοιξα το στόμα μου και έχωσα μέσα του την πούτσα της.
Με έπιασε από το κεφάλι και άρχισε να μου γαμάει το στόμα. Έτσι καυλιάρα μου. Είδες πόσο σου αρέσει;

-    Ρούφα την πούτσα μου ψώλα! Έλεγε.

Μου τον έδινε στο στόμα κανένα δεκάλεπτο. Που και που τον έβγαζε και μου έριχνε σκαμπίλια στα μάγουλα με την ψωλή της. Το στόμα μου είχε μουδιάσει αλλά συνέχιζα να την πιπώνω σαν καλή πουτάνα. Έπειτα μου έδωσε το σήμα να σταματήσω.

-    Στήσου στα τέσσερα να τον φας τώρα πουτάνα. Όταν τελειώσω το γαμήσι μου θα σε αφήσω με μια ορθάνοιχτη κωλοτρυπίδα. Και αυτό είναι μόνο η αρχή. Από εδώ και μπρός θα σε γαμάω συνέχεια. Θα σου φέρνω και αγοράκια να σε καβαλάνε βρωμόπουστα! Θα σε μάθω και πώς να χύνεις από τον κώλο ανωμαλάρα!

Τα λόγια της με έκαναν να νοιώθω ταπεινωμένος αλλά και μια πρωτόγνωρη καύλα. Γύρισα και στήθηκα στα τέσσερα. Η Γιάννα ήρθε πίσω μου και έφερε την γλώσσα της στην κωλοτρυπίδα μου. Ανατρίχιασα από καύλα. Καθώς δε βρήκε μεγάλη αντίσταση κατάλαβε ότι μου άρεσε να παίζω με την πίσω πόρτα μου.

-    Τι βλέπω μωρή; Τι χαλαρή κωλοτρυπίδα είναι αυτή; Και μου έκανες την παρθένα παλιόπουστα! Τώρα θα δεις!

Έφτυσε το χέρι της και άπλωσε σάλιο στην σούφρα μου. Έβαλε σάλιο και στον
πλαστικό της πούτσο και κάρφωσε δυο δάκτυλα στο κωλάντερο μου. Τινάχτηκα.

-    Κάτσε ήρεμα πουτανάρα! Είπε και μου έριξε ένα δυνατό χαστούκι στα κωλομέρια μου.

Έφερε τον πούτσο της στην χαράδρα του κώλου μου και με μιας μου τον κάρφωσε μέσα μου. Πόνεσα αλλά δεν αντέδρασα. Άρχισε να με γαμάει δυνατά. Μετά από λίγο ο πόνος έφυγε και έμεινε μόνο η καύλα. Συνέχισε να με γαμάει σκληρά για περίπου είκοσι λεπτά.

Όλη αυτή την ώρα με έβριζε σαν τη χειρότερη πουτάνα και μου έριχνε σκαμπίλια στα κωλομέρια. Έχυσα από την καύλα χωρίς να αγγίξω την πούτσα μου. Όταν βγήκε από μέσα μου ήρθε πάνω μου και άρχισε να μου μιλάει γλυκά. Μου είπε πως από δω και πέρα όλα θα ήταν διαφορετικά.

Η σεξουαλική μου ζωή άλλαξε από εκείνη τη μέρα. Όλα όσα είχε πει έγιναν πραγματικότητα. Με γαμούσε συχνά. Μια μέρα έφερε και μια φίλη της και με πήραν και οι δυο τους με strap on. Έφερε και ένα φίλο της ο οποίος μας
γάμησε και τους δυο. Μετά την πρώτη φορά συχνά έρχονταν με διάφορους γκόμενους της που γούσταραν να γαμήσουν αντρικό κώλο και με ξεκώλιαζαν.

Ίσως σας στείλω κάποιες από τις ιστορίες που ακολούθησαν.

Εγώ έπαψα να έχω τύψεις και απολάμβανα τα γαμήσια που έτρωγε η κωλάρα μου.

4 σχόλια:

  1. Φανταστικό τηλεφωνικό ξεκαύλωμα από γκει που γουστάρουν να ξεκωλιάζονται και ζωντανό τηλεφωνικό σεξ από άντρες που δεν έχουν ταμπού και ενοχές στο σεξ. Γουστάρω κατάσταση και σκληρό σεξ χωρίς όρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καμία γυναίκα που Να γουστάρει να γαμαει άντρες υπάρχει?

      Διαγραφή
  2. Καλησπερα , εχω και εγω με την γυναικα μ τετοια φαντασιωσει αλλα γοβαμαι λιγο , ξερετε τον πονο ... Δεν ξετω τι να κανω αν και θελω να το δοκιμασω φοβαμαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή