Η βυζαρού θεία Μαρία

Γεια σας είμαι ο Πέτρος και είμαι 35 χρονών. Από τα 10 μου έχω τρελές καύλες και φαντασιώσεις με την βυζαρού μου θεία Μαρία, που είναι 56 χρονών. Είναι 1.70 στο ύψος, μακριά μαύρα μαλλιά, χοντρό τρουλωτό κώλο και έχει τα πιο τεράστια βυζιά που έχω δει ποτέ! Μόνο που την περιγράψω και μου έχει γίνει η πούτσα κάγκελο! Μένω σε ένα χωριό στη Δράμα και το σπίτι μας είναι πολύ κοντά με αυτό της θείας μου.

Από τα 10 μου έχω μαλακιστεί πολλές φορές για αυτήν. Ειδικά τα καλοκαίρια, που φορούσε κάτι μπλουζάκια με ράντα και πάντα χωρίς σουτιέν, γιατί όπως έλεγε την ενοχλούσε, λόγω του τεράστιου στήθους που είχε. Πήγαινα όσο πιο συχνά μπορούσα σπίτι της, ιδιαίτερα όταν έλειπε ο θείος μου. Παιδιά δεν είχαν. Με συμπαθούσε πολύ. Μου έλεγε “είσαι ο αγαπημένος μου ανιψιός” και εγώ καύλωνα πολύ και περίμενα τη στιγμή, που ίσως να γινόταν πραγματικότητα οι φαντασιώσεις μου. Τα καλοκαίρια έμενα και αρκετές φορές σπίτι τους όλη μέρα και κοιμόμουν και τα βράδια εκεί. Της άρεσε πολύ η παρέα μου έλεγε και την έβγαζα από την μοναξιά της, μιας και ο θείος έλειπε συνέχεια για δουλειές. Βασικά είχε καταλάβει ότι κοιτούσα συνέχεια τις βυζάρες της και αυτό της άρεσε. Ώσπου ήρθε η μέρα που ονειρευόμουν.

\ 




Ήταν το καλοκαίρι που ήμουν 18 και θα κοιμόμουν το βράδυ στο σπίτι της θείας μου. Είχε νυχτώσει και ο θείος με τη θεία πήγαν να ξαπλώσουν στο δωμάτιο τους. Είχα φοβερές καύλες. Ήθελα να ήμουν πολύ στη θέση του θείου μου. Κάποια στιγμή σηκώνομαι να πάω να πιω λίγο νερό. Καθώς περνάω έξω από το δωμάτιο τους, ακούω τη θεία μου να λέει: “Δεν αντέχω άλλο πια. Παιδιά δε μου έκανες και έρωτα έχουμε να κάνουμε εδώ και χρόνια. Θα βρω κι εγώ κάποιον νέο να με ικανοποιήσει. Στο λέω να το ξέρεις.” Ο θείος της λέει: “Μη με κάνεις ρεζίλι στο χωριό. Θέλω να είσαι ευτυχισμένη κι ας σου δώσει άλλος αυτά που δεν μπορώ εγώ. Αλλά να μη το μάθει κανείς. Γιατί όποιος σε πηδήξει, θα το πει την άλλη μέρα σε όλο το χωριό. Εκτός εάν εμπιστεύεσαι κάποιον πολύ”. Η θεία μου του λέει “Θα σου ακουστεί τρελό, αλλά νομίζω ότι αρέσω στον Πετράκο μας. Κοιτάει συνέχεια τις βυζάρες μου με τόση λαχτάρα στα μάτια του. Μου αρέσει και εμένα. Είναι αρκετά ανεπτυγμένος για την ηλικία του. Πως όμως να μάθουμε, εάν όντως του αρέσω?” Ο θείος λέει “Τον Πετράκο? Ε το διαβολάκο. Γι’ αυτό λες να έρχεται συνέχεια σπίτι μας? Είμαι σύμφωνος, δε πρόκειται να πει τίποτα. Του αρέσεις όμως?” Εμένα η καρδιά μου πήγαινε να σπάσει και η πούτσα μου είχε γίνει πέτρα. Ανοίγω τότε την πόρτα του δωματίου τους και λέω “Τα άκουσα όλα. Θεία μου με τρελαίνεις!” Έκπληκτοι με κοιτάζουν και βλέπουν και οι δυο το μποξεράκι μου, που αναστέναζε από τις σηκωμάρες. Ο θείος μου λέει στη θεία “Φαίνεται ο Πετράκος είναι έτοιμος. Εσύ?” Και σηκώνεται η θεία μου, έρχεται προς το μέρος μου και με αγκαλιάζει βάζοντας το κεφάλι μου μέσα στις τερατοβυζάρες της. Μου λέει “πάμε στο δωμάτιο σου”.

Με το που μπαίνουμε στο δωμάτιο μου, της βγάζω κατευθείαν το νυχτικό κι αρχίζω να παίζω με τις βυζάρες της και να γλείφω τις ρώγες της. Αυτή άρχισε ν’ αναστενάζει κι έσπρωχνε συνέχεια το κεφάλι μου μέσα στις βυζάρες της. Μου λέει “είναι η πρώτη σου φορά, ε?” Της λέω ναι και τα χέρια μου αρχίζουν να χουφτώνουν την τεράστια κωλάρα της. Μου λέει “Μην ανησυχείς. Χαλάρωσε και η θεία θα σε περιποιηθεί, όσο καλύτερα γίνεται!” Κάθομαι στο κρεβάτι και μου κατεβάζει το μποξεράκι και έκπληκτη λέει “Τι μεγάλη που είναι και τι χοντρή! Όχι σαν του θείου σου το μπιζελάκι!” Της λέω “Εσύ μου την έκανες έτσι, εσύ και οι βυζάρες σου που με τρελαίνουν!” Αρχίζει να μου παίρνει πίπα και σε κάποια φάση βάζει τον πούτσο μου μέσα στις αγελαδίσιες βυζάρες της. Δε μπορώ άλλο να κρατηθώ και αρχίζω να χύνω μέσα στις βυζάρες της και μου λέει “Έλα δώστα όλα στη θεια μωρό μου, έλα! θα πλημμυρήσουμε!”



Ξαπλώνουμε στο κρεβάτι και με τα χάδια της μέσα σε λίγα λεπτά μου γίνεται η πούτσα πάλι κάγκελο. Μου λέει “Θέλω να μπεις μέσα μου βαθιά, να νιώσω την πουτσαρά σου! Σιγά, σιγά όμως, γιατί το μουνάκι της θείας σου είναι αγάμητο πολλά χρόνια” Της ανοίγω τα πόδια, πέφτω από πάνω της και αρχίζω να μπαίνω σίγα, σιγά. Αρχίζει να βογκάει και μου λέει “κάρφωσε το μου όλο”! Η καύλα ήταν απίστευτη και συνέχισε να φωνάζει “Σκίσε το μουνάκι της θείας σου, ξέσκισε με! Έλα πουτσαρά μου! Δώστα όλα!” Σε λίγο έχυσα μέσα στη μουνάρα της (από μουνάκι έγινε πλέον μουνάρα μετά από τη μουνότριση που της έκανα!). Ηρεμούμε για λίγο και μου λέει “Θέλω να σε καβαλήσω, να κάτσω πάνω στη πουτσάρα σου και συ να γλείφεις τις βυζάρες μου!” Της λέω “Δεν ξέρω αν μπορεί να μου σηκωθεί ξανά” Μου λέει “άστο αυτό στη θεία” και βάζει μέσα στις τερατοβυζάρες της το πούτσο μου, που σε λίγο έγινε πέτρα και πάλι! Μόλις είδε ότι έγινε πέτρα, κάθισε πάνω του και άρχισε να βογκάει.

Οι αγελαδίσιες βυζάρες της κουνιόντουσαν πέρα δώθε, χτυπούσαν μεταξύ τους, κάνοντας πλατς-πλατς και εγώ καύλωνα όλο και πιο πολύ. Τις χούφτωνα γερά και ρουφούσα με μανία τις ρώγες και αυτή έλεγε “έλα, πιες το γαλατάκι σου”! Χύνω τελικά για τρίτη συνεχόμενη φορά. Ο πούτσος μου έχει πάρει φωτιά αλλά ήθελα και άλλο, όπως και αυτή.

Σηκωνόμαστε και πάμε να πιούμε λίγο νερό. Μας βλέπει ο θείος και λέει “Με το μαλακό Πετράκο, την έχεις ξεσκίσει τη θεία σου. Αυτή του λέει “Και που σαι ακόμα. Θα με ξεσκίζει συνέχεια από δω και πέρα. Έτσι δεν είναι Πετράκο?” Και της λέω “Ναι βυζαρού μου θα σε σκίζω όλη μέρα κάθε μέρα. Όσο πούτσο δεν έχεις φάει τόσα χρόνια, θα τον φας τώρα μαζεμένο!” Λέγοντας αυτά τα λόγια μου έχει ξανασηκωθεί. Λέω στη θεία “Θέλω να σε πάρω στα τέσσερα. Να χώσω την πουτσαρά μου στον τεράστιο παχουλό σου κώλο!” Πάμε στο δωμάτιο, στήνεται στα τέσσερα και μου λέει “χώσ’το από το μουνί, όχι από τον κώλο. Να μη μου τα πάρεις και όλα από την πρώτη φορά” Άρχισα να μπαίνω μέσα της και μου ζήτησε να της το καρφώσω, όσο πιο δυνατά μπορώ! Της το κάρφωνα με τόση φόρα και δύναμη, που ούρλιαζε. Έβλεπα την τεράστια κωλάρα της να τραντάζεται σε κάθε μου κάρφωμα και ακούγονταν, όπως και οι βυζάρες της πλατς-πλατς. Όταν άρχισα να την τραβάω από τα μαλλιά και να την βαράω χαστούκια στη κωλάρα της ξετρελάθηκε. Τότε τέλειωσα και για τέταρτη φορά!



Ήταν η πιο ωραία νύχτα της ζωής μου. Ακολούθησαν βέβαια και πολλές άλλες, αφού έγινα ο κρυφός εραστής της θείας μου. Την ξεσκίζω ακόμα και σήμερα και ο θείος μου λέει, ότι έχει φτιαχτεί ο ένας για τον άλλον. Δεν μπορεί να εξηγήσει, πως κρατάει αυτή η καύλα τόσα χρόνια! Του αρκεί, που η θεία είναι ευτυχισμένη. Θα σας πω και άλλες περιπέτειες με τη θεία καθώς και με άλλες γυναίκες ανάλογων προσόντων μιας κι από εκείνο το βράδυ, έγινα ο κυνηγός των παχουλών γυναικών με τεράστια βυζιά!

3 σχόλια: