Η πριβέ μας παραλία

Ήταν ένα καλοκαιρινό πρωινό που προμήνυε ότι θα ακολουθούσε μια ζεστή ημέρα. Έτσι πήρα μαζί μου και τα πράγματα για θάλασσα ώστε να πεταχτώ μετά σε μια κοντινή παραλία να ρίξω καμιά βουτιά και να ηρεμήσω από μια αγχωτική...
και δύσκολη ημέρα στο γραφείο. Η ημέρα ήταν όντως δύσκολη και λόγω της ζέστης δεν έβλεπα την ώρα να σχολάσω και να πάω για μπάνιο.

Έτσι αφού ήρθε η ώρα επιτέλους κατευθύνθηκα σε μια κοντινή παραλία της Χαλκιδικής. Πρώτη φορά πήγαινα στο συγκεκριμένο μέρος.

Άφησα το αυτοκίνητο κάπου ψηλά μέσα σε δέντρα, άλλαξα και έβαλα μαγιό, και άρχισα να κατεβαίνω προς τα κάτω. Εντωμεταξύ πρόσεξα ένα ακόμη αυτοκίνητο το οποίο ήταν μικρούλικο και περιποιημένο γεμάτο κουκλάκια, προφανώς γυναικείο.
Κατεβαίνοντας είδα έναν μικρό κολπίσκο με μικρή αμμουδιά και μια πετσέτα απλωμένη.
Εκείνη την ώρα έβγαινε μια κοπέλα η οποία ήταν ολόγυμνη. Τα έπαιξα! Ήταν, από όσο μπορούσα να καταλάβω, γύρω στα εικοσιπέντε με καμπύλες, βυζιά στρογγυλά και στητά, και ξυρισμένο μουνάκι. Άρχισαν να μου μπαίνουν ιδέες…

Αυτή βλέποντας να πλησιάζω έτρεξε και έβαλε κατευθείαν το μπικίνι και κάθισε κουλουριασμένη στην πετσέτα της. Ευτυχώς άφησε και κάτι να παίρνω μάτι ακάλυπτο: τις υπέροχες βυζάρες της!

-    «Καλημέρα! Μήπως ενοχλώ; Ταράζω την ησυχία σου;»

-    «Καλημέρα! Όχι, απλά δεν περίμενα ότι θα ερχόταν άνθρωπος εδώ. Μην ανησυχείς, κάνε την δουλειά σου. Το μέρος είναι για όλους. Εξάλλου ο παράδεισος είχε και Αδάμ και Εύα..»

-    «Έτσι. Για αυτό δεν θα σε πείραζε φαντάζομαι που κάνω γυμνισμό…;»

-    «Ελεύθερα! Κανένα πρόβλημα», μου απάντησε.

Έβγαλα το μαγιό και έφυγα κατευθείαν μέσα να δροσιστώ. Αυτή αφού έβγαλε το μπικίνι όσο ήμουν μέσα, γύρισε μπρούμυτα. Βγαίνοντας, πέρασα από πίσω της… χάζεψα με τα ολοστρόγγυλα κωλομέρια της και τα μουνόχειλα όπως φαίνονταν από πίσω. Είχε αρχίσει να μου σηκώνεται. Αυτή ήταν γυρισμένη προς το μέρος μου αλλά μάλλον κοιμόταν. Πήρα το αντηλιακό και άρχισα να αλείφομαι. Έτριβα το καυλί μου με το αντηλιακό έχοντας την εικόνα της μουνάρας της στο μυαλό μου. Τότε άκουσα να μου λέει:

-    «Νομίζω ότι χρειάζεσαι βοήθεια. Δεν το απλώνεις καλά…»

Και σηκώθηκε και ήρθε προς το μέρος μου, μου παίρνει το αντηλιακό από το χέρι, πέφτει στα γόνατα και αρχίζει να το αλείφει και να το παίζει σιγά-σιγά.

-    «Έχεις ανάψει από την ζέστη από ότι βλέπω… και ο πούτσος σου είναι φωτιά..!»

-    «Εσύ ψώλα με άναψες…»

-    «Και εγώ θα σε σβήσω γαμιά μου…»

Και μου το άρπαξε όλο μέσα στο στόμα της και το ρούφηξε με λύσσα. Δεν άργησα να βγάλω τα χύσια μου στο στόμα της και στα μαλλιά. Όση ώρα με τσιμπούκωνε κοιτούσε τις εκφράσεις μου η πουτάνα και με καύλωνε πιο πολύ.
Την έσπρωξα μετά βίαια να κάτσει στα τέσσερα. Ήξερε τι θα επακολουθούσε και δεν αντιστάθηκε.

-    «Θα σε πάρω εναλλάξ και στις δύο τρύπες αλλά πρώτα θέλω και εγώ να γευτώ το καυτό μουνάκι σου..»

-    «Έλα ψωλαρά μου, μην αργείς να μου τον καρφώσεις!»

Έτριβα τον πούτσο μου στα μουνόχειλα αλλά δεν τον έχωνα ήθελα να την βασανίσω την πουτάνα...

-    «Σε παρακαλώ, γάμησε με! Δεν αντέχω… τα υγρά μου τρέχουν στα μπούτια μου. Σκίσε με ψωλαρά μου!!!»

Ξαφνικά εκεί που τον έτριβα, τον χώνω απότομα μέχρι τον πάτο της. Ήταν τόσο ζεστό και υγρό… έβγαλε μια κραυγή ηδονής..

-    «Σου αρέσει ψωλίτσα ε;»

-    «Με πονάς καριόλη αλλά μου αρέσει.. μην σταματάς..»

Τότε τον έβγαλα, τράβηξα τα κωλομέρια της με τα χέρια μου να ανοίξουν καλά, και τον έμπηξα στην τουρλωτή κωλάρα της. Ούρλιαζε από πόνο καθώς την γαμούσα από πίσω και της έδινα μπατσάκια στα κωλομέρια...

-    «Θα στον ματώσω ξεσκισμένη πουτάνα!!!»

Τα χύσια μου ήταν έτοιμα να πεταχτούν μέσα στην κωλοτρυπίδα της. Έχυνα και ο πούτσος μου έκανε συσπάσεις μέσα της καθώς άφηνε το φορτίο του… τα μπούτια της είχαν γεμίσει με τα χύσια μου.

-    «Γύρνα και ρούφα ότι έμεινε σκύλα!»

Την άρπαξα από τα μαλλιά για να μου τον γυαλίσει… ήταν υπάκουη η καριόλα.
Αφού κάναμε μια βουτιά, μετά έμαθα το όνομα της και ότι και αυτή πήγε εκεί για τον ίδιο λόγο…. για να χαλαρώσει…
Από τότε πολλές φορές δίναμε ραντεβού εκεί με την Χριστίνα στην πριβέ μας παραλία όπου γαμιόμασταν σαν πρωτόγονοι…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου