Πουλιά το Σαββατοκύριακο

Tόσα διαφορετικά καυλιά μπορεί να πάρει κάποια σ' ένα Σαββατοκύριακο? Δεν ξεκίνησα για να το ανακαλύψω, αλλά προέκυψε...Κι αυτό μου άρεσε περισσότερο...Βγήκα για καφέ με δυο φίλους Σάββατο απόγευμα, χαλαρά, ωραίοι γκόμενοι, αλλά δεν είχα κάποιο σκοπό εξ' αρχής. Είπαμε τα των διακοπών...Μετά αράξαμε στο σπίτι του ενός, τα παιδιά παίζανε κιθάρα και κλαρίνο (μη γελάτε) κι εγώ τραγουδούσα..Με στριμώξανε στη μέση για να μπορούμε όλοι να βλέπουμε τις παρτιτούρες κι ένιωσα τις πρώτες καύλες. Μπυρίτσα και πονηρό τσιγαράκι και να προσπαθούμε να συγχρονιστούμε.......στη μουσική...
Εγώ άργησα να συντονιστώ, αλλά σιγά σιγά το βρήκα. Αργότερα η καύλα μου είχε ήδη θολώσει το μυαλό, φορούσα ένα φόρεμα μαύρο, λίγο πάνω από το γόνατο, με τον ένα ώμο έξω, χωρίς εσώρουχα φυσικά και κρίκους στ' αφτιά. Είχα λουστεί και τα μαύρα μακριά μαλλιά μου ήταν ακόμα λίγο υγρά. Είχα αρχίσει να χαιδεύω τις γάμπες και τα μπούτια μου, να ψικοσηκώνω το φόρεμα, το μουνί μου ήταν μούσκεμα.
Τραγούδησα το έλα μωράκι μου, το στρώμα είναι καπιτονέ, έλα μωράκι μου γιατί αργείς να πεις το ναι με φωνή βαθιά σκέτη καύλα, είχα μπει στο δικό μου κόσμο, όπου μπορώ να εκφράζω ελεύθερα τα πάντα χωρίς να με νοιάζει, έναν κόσμο πολύ αφαιρετικό. Τραγουδούσα και χαιδευόμουνα όλη την ώρα με τα δυο αγόρια δεξιά κι αριστερά να νομίζω ότι θα σκάσουν τα παντελόνια τους. Όλα γύρω μας είχαν πάρει φωτιά.
 
Τέλειωσα το τραγούδι και τέλειωσαν και τα ψέματα. Είχε έρθει η ώρα να πιάσω δουλειά, το ίδιο και τα αγόρια. Ούτε που κατάλαβα το πότε με βάλανε κάτω να τους πιπώνω μια τον έναν μια τον άλλον, ενώ συγχρόνως με πηδούσαν με τη σειρά. Μετά έκατσα πάνω στον πούτσο του ενός κι ο άλλος ήρθε από πίσω, ενώ εγώ είχα ξεφύγει από την καύλα και την ευτυχία να παίρνω μέσα μου δυο πούτσους και να νιώθω τόσο μεγάλη πουτάνα. Αυτός που μου τον είχε από μπροστά, έχυσε μέσα σε μια τρέλα, όταν αφού μου τον έχωσε ο άλλος από πίσω, το μουνί άρχισα να κάνει συνεχόμενους σπασμούς κι αυτός ένιωθε και την πίεση του άλλου πούτσου και το μουνί μου να τρέμει...Είναι στιγμές που είμαι τόσο καυλωμένη που δε μου φτάνει να γαμιέμαι από το μουνί κι από τον κώλο, αλλά εύχομαι να είχα κι άλλες τρύπες που να μου χαρίζουν ηδονή. Μετά ο άλλος μου ξέσκισε τον κώλο και μου τον έχυσε.

Πήγαμε έξω να φάμε βρώμικο και μετά για ύπνο, γιατί ήταν πολύ αργά. Ο ένας κοιμήθηκε στον καναπέ κι εγώ με τον άλλο στο κρεβάτι αγκαλιά. Το πρωί ξύπνησα καρακαυλωμένη φυσικά και με τρελλή όρεξη να πάρω όποιον διαθέσιμο πούτσο υπήρχε στη γύρα. Δεν είχαμε προφυλακτικά και του πήρα μια περιποιημένη πίπα, ενώ ο άλλος κοιμόταν ακόμα. Φτιάξαμε καφέ, στίψαμε χυμό πορτοκάλι, πήρε τηλέφωνο ένας φίλος και του είπανε να περάσει για καφέ. Όταν ήρθε, εγώ κυκλοφορούσα γυμνή. Τον έστειλα να πάρει προφυλακτικά και να ξανάρθει και τον πήγα μέσα στο δωμάτιο να τον σκίσω, ενώ οι άλλοι δύο πίνανε μπάφους και παίζανε προ (κυριολεκτικά). Σήκωσα τη γειτονιά στο πόδι από τα βογκητά, σπάσαμε και μερικές τάβλες από το κρεβάτι. Κάποια στιγμή με πήδαγε στα όρθια και με πήγε έξω στα παιδιά και φώναζε πές ποιος είναι ο καλύτερος? Χα, χα..Αφού τον ξεζούμισα, αποφάσισα μετά λύπης μου να τους αποχαιρετήσω, ήταν στον καναπέ καθισμένοι ο ένας δίπλα στον άλλο και τους φιλούσα με τη σειρά. Έπρεπε να φύγω όμως γιατί με περίμενε δουλειά. Είχε πάρει τηλ. ένας φίλος κι ήθελε να με γαμήσει οπωσδήποτε, οπότε του είχα πει να έρθει από το σπίτι. Ήταν το αποκορύφωμα του Σαββατοκύριακου, μετά από αυτό μπορούσα να κοιμηθώ ήσυχη, σαν πουλάκι, και να ξέρω ότι θα ξεκινήσει μια βδομάδα που όσο δύσκολη και να είναι, θα έχω γεμάτες τις μπαταρίες για να την αντιμετωπίσω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου