Η πρώτη φορά με την Λένα

Ανταλλάξαμε μηνύματα σε ένα site, μιλήσαμε στο τηλέφωνο, και την επόμενη μέρα την περίμενα σπίτι μου. Να σας πω πως είμαι ο Θέμης πενήντα χρονών, αρκετά γοητευτικός και bi. Εκείνη την εποχή που γνώρισα την Λένα, όχι μόνο ήμουν μόνος αλλά...
γενικώς είχε πέσει φυλλοξέρα στα σεξουαλικά μου. Αν και με είχαν κουράσει οι μόνιμα περιστασιακές γνωριμίες, ήξερα πως ήταν δύσκολο να βρω κάτι μόνιμο αλλά και όπως το ήθελα, και έτσι παρέμενα στις περιστασιακές γνωριμίες.

Την περίμενα γύρω στις οκτώ το βράδυ. Μαγείρεψα, έστρωσα το τραπέζι με λουλούδια και κεριά, έβαλα χαμηλή μουσική, έκανα το μπάνιο μου, ξυρίστηκα παντού και φόρεσα ένα μαύρο σλιπάκι στρινγκ.
Με το που χώθηκε η λεπτή υφασμάτινη λουρίδα ανάμεσα στα κωλομάγουλά μου και άγγιξε την σούφρα μου, ένιωσα τα πρώτα κύματα καύλας και την επιθυμία να παίξω με την κωλοτρυπίδα μου. Επιβλήθηκα στον εαυτό μου όμως, ολοκλήρωσα το ντύσιμο μου με ένα κομψό λευκό λινό παντελόνι που διέγραφε το μαύρο σλιπάκι, και πουκάμισο επίσης λευκό ριχτό.

Οχτώ ακριβώς χτύπησε η πόρτα μου.
Άνοιξα και αντίκρισα μια γυναίκα γύρω στα σαράντα οκτώ, με ένα εξήντα περίπου ύψος, έντονες καμπύλες, πράσινα μεγάλα μάτια, μαύρα μαλλιά κομμένα κοντό καρέ, και ένα πολύ γλυκό και ταυτόχρονα πρόστυχο χαμόγελο. Φορούσε ένα μαύρο αρκετά διάφανο κοντό φορεματάκι με τιράντες και ψηλοτάκουνα σανδάλια. Τα μεγάλα βυζιά της διαγράφονταν έντονα μέσα από το λεπτό ύφασμα.
Ήταν σκέτη καύλα η Λένα και δεν το περίμενα είναι η αλήθεια.
Φαίνεται πως της άρεσα γιατί ανασηκώθηκε στις μύτες των ποδιών της και μου έδωσε ένα τρυφερό φιλί στο στόμα.

Περάσαμε στο εσωτερικό του σπιτιού, κάθισε σε μια πολυθρόνα μισανοίγοντας τα πόδια της δίνοντας μου θέα ένα καλοξυρισμένο μουνί που γυάλιζε.. δεν φορούσε εσώρουχο. Ο πούτσος μου έγινε σαν στειλιάρι και ο κώλος μου άρχισε να κάνει συσπάσεις.

Έβαλα κρασί, μου είχε πει ότι της αρέσει το κόκκινο, και με τα μάτια καρφωμένα στα υγρά μουνόχειλά της κάθισα απέναντι της στο πάτωμα. Έκανα να πιάσω κουβέντα.. έτσι περί ανέμων και υδάτων, αλλά μου κόπηκε η λαλιά όταν την είδα να αφήνει την τιράντα της να γλιστρά από τον ώμο της και να αποκαλύπτεται η τέλεια και τεράστια βυζάρα της.

Έπιασε με το χέρι της το βυζί της, το ανασήκωσε και έχυσε λίγο κόκκινο κρασί στην τεράστια καυλωμένη ρώγα της και την έφερε αργά κοντά στο στόμα της. Έβγαλε την γλώσσα και άρχισε να γλύφει το κρασί από την ρώγα της ενώ ανέβασε τα πόδια στην πολυθρόνα και τα άνοιξε εντελώς.
Τα λόγια ήταν περιττά, η γυναίκα είχε έρθει να γαμηθεί και να γαμήσει και δεν έχανε χρόνο.

-    «Γδύσου!» μου είπε με φωνή βαθιά.

Σηκώθηκα και με αργές κινήσεις έβγαλα πρώτα το πουκάμισο, μετά ξεκούμπωσα το παντελόνι και το άφησα να πέσει. Τα μάτια της καρφώθηκαν στην καυλωμένη ψωλή μου.
Πέρασε τη γλώσσα πάνω από τα μισάνοιχτα χείλη της.
Ήξερα τι περίμενε.. γύρισα αργά την πλάτη μου προς το μέρος της αποκαλύπτοντάς της τα κωλομάγουλά μου με την υφασμάτινη λεπτή λωρίδα του σλιπ ανάμεσα τους, έσκυψα στα τέσσερα και άρχισα να κουνάω τον κώλο μου αργά πέρα-δώθε.

Από τον καθρέφτη που ήταν απέναντί μου, την είδα να βουτάει τα δάχτυλα της στο ποτήρι και μετά να χαϊδεύει τα πρησμένα μουνόχειλα της. Σηκώθηκε και αργά με το ποτήρι στο χέρι ήρθε κοντά μου, με το ελεύθερο χέρι άρχισε να χαϊδεύει τα κωλομάγουλά μου. Ταυτόχρονα έγειρε το ποτήρι και άφηνε να κυλάνε πάνω στα κωλομάγουλά μου σταγόνες κόκκινο κρασί.

Άφησε και την άλλη τιράντα να κυλήσει παρασύροντας και το φόρεμα ως την μέση της.
Πήρε το μπουκάλι και άρχισε να χύνει κρασί πάνω στα κωλομάγουλά μου, έσκυψε και άρχισε να τρίβει τις τεράστιες βυζάρες της πάνω τους.

-    «Δείξε μου την τρυπούλα σου μωρό μου...» μου είπε.

Τράβηξα στην άκρη το σλιπ και άνοιξα τα κωλομάγουλά μου αποκαλύπτοντάς της την διψασμένη τρύπα μου. Ακούμπησε το λαιμό του μπουκαλιού πάνω στην τρύπα μου και έχυσε κρασί. Μετά έσκυψε και άρχισε να γλύφει το κρασί αργά γύρω από την τρύπα μου που άρχισε να ανοίγει από την καύλα σαν μουνί.

Ακούμπαγε το μπουκάλι πάνω στη τρύπα μου, έχυνε κρασί που έτρεχε από την τρύπα μου στα αρχίδια και τα πόδια μου, το έγλυφε, έγλυφε την τρύπα μου, έχωνε την γλώσσα της κάθε φορά και πιο μέσα και πάλι από την αρχή… κάθε φορά όμως έχωνε και λίγο περισσότερο το μπουκάλι στον κώλο μου.

Με είχε πεθάνει από καύλα η πουτάνα!

Άνοιξα με τα δυο μου χέρια τα κωλομάγουλά μου και την παρακάλεσα να με γαμήσει.
Έγλυψε το λαιμό του μπουκαλιού, τον στριφογύρισε περιμετρικά γύρω από την κωλοτρυπίδα μου και άρχισε να τον χώνει σιγά-σιγά μέσα. Έχωσε όλο τον λαιμό μέσα και μου γέμισε τον άντερο με το κρασί που είχε απομείνει. Το έβγαλε και άφησε το κρασί να κυλήσει και να μου μουσκέψει τα αρχίδια και το ξανάχωσε… αυτή τη φορά περισσότερο. Το μισό μπουκάλι ήταν στον κώλο μου και με γάμαγε ενώ με το άλλο χέρι έσφιγγε τα αρχίδια μου.
Δέκα λεπτά άντεξα να με γαμάει άγρια από τον κώλο με το μπουκάλι, και το καυλί μου σηκωμένο σαν πύραυλος χωρίς να το έχω καν ακουμπήσει, άρχισε να πετάει ψωλόχυμα στον καναπέ και το πάτωμα και να ανακατεύεται με το κρασί.

Έκανα ένα γρήγορο μπάνιο να φύγουν από πάνω μου τα κρασιά και τα ψωλοχύματα, άνοιξα ένα νέο μπουκάλι κρασί και την πλησίασα… ήταν ξαπλωμένη στον καναπέ με τα πόδια ανοιχτά και έπαιζε με το μουνί και τα βυζιά της.
Γονάτισα, έριξα κρασί στην λακκούβα του λαιμού της και το άφησα να κυλήσει στις βυζάρες της, την κοιλιά και να φτάσει ως την μουνάρα της, και άρχισα να την γλύφω στον λαιμό, τα βυζιά, την κοιλιά.. ώσπου έφτασα στην μούνα της.

-    «Άνοιξε την μουνάρα σου πουτανάκι, άνοιξε την καλά!» της είπα.

Με τα δυο χέρια της μου άνοιξε τα μουνόχειλα της. Η κλειτορίδα της ήταν σαν ένας μικρός καυλωμένος πούτσος. Έχυσα κρασί και άρχισα να την ρουφάω… έχυνα κρασί, ρούφαγα τα μουνόχειλά της, πιπίλαγα την κλειτορίδα της και έχωνα την γλώσσα μου βαθιά στην μουνότρυπα της.

Το κρασί μαζί με τα υγρά της κύλαγε στα μπούτια της και την κωλοτρυπίδα της που την έγλυφα και αυτήν. Η Λένα είχε σηκώσει τις βυζάρες της και πιπίλαγε τις ρώγες της εναλλάξ πότε την μία πότε την άλλη.

Την γύρισα στα τέσσερα και της κάρφωσα το καυλί μου στο μουνί. Άρχισε να βογκάει από καύλα. Τον κάρφωνα, την γάμαγα γρήγορα και δυνατά, τον έβγαζα και ξανά…
Όπως ήταν στα τέσσερα άνοιξε τα κωλομάγουλά της.

-    «Γάμα μου και τον κώλο μαζί!» ούρλιαξε.

Πήρα το μπουκάλι και της το κάρφωσα στην τρύπα της ενώ ο πούτσος μου ήταν καρφωμένος στην μουνάρα της. Συντόνισα την κίνηση μου και την γάμαγα κι από τις δυο καυλωμένες τρύπες της.

-    «Γάμα με άγρια! Σκίσε με την πουτανάρα! Σκίσε με καριόλη!!! Σκίσε με μωρή κωλογαμημένη πούστρα! Σκίσε με! Χύνωωωωωωω!!!

Έχυσε με σπασμούς.. έβγαλα την ψωλή μου από το ξεσκισμένο μουνί της και την έχωσα στην ορθάνοιχτη κωλάρα της και ξεφόρτωσα εκεί το ψωλόχυμά μου.

Κάναμε μαζί μπάνιο. Στο μπάνιο μου πήρε το καυλί στο στόμα και έπαιξε με την κωλοτρυπίδα μου ενώ εγώ της έχωνα δάχτυλα στο μουνί και τον κώλο.
Παίξαμε αλλά δε χύσαμε αυτή τη φορά, θέλαμε να μείνουμε καυλωμένοι.

Βγήκαμε από το μπάνιο με τα νερά να στάζουν μαζί με την καύλα μας και πήγαμε προς το τραπέζι. Έφερα το στραπόν και δυο δονητές που περίμεναν με υπομονή την σειρά τους να πάρουν μέρος στο παιχνίδι μας. Της τον φόρεσα στην μέση.

Ήταν τέλεια! Ήταν θεά με τον εικοσιπεντάποντο χοντρό πούτσο ανάμεσα στα πόδια της! Πήρε στα χέρια της ένα δονητή, τον πιο μεγάλο, και τον έχωσε μέσα στο μπολ με το ντιπ που είχα ετοιμάσει, τον έφερε στο στόμα της και άρχισε να τον γλύφει.
Τον ξαναβούτηξε και μου τον ακούμπησε στα χείλη.. έβγαλα την γλώσσα και άρχισα να γλύφω το πουτσοκέφαλο αργά σαν να καθάριζα μια ζωντανή πούτσα από το ψωλόχυμά της.

Μου το πήρε απότομα, το ξανάχωσε στο μπολ και με τράβηξε κοντά της να το γλύφουμε και οι δύο. Γλύφαμε τον πλαστικό πούτσο με μανία και ανταλλάσσαμε βαθιά γλωσσόφιλα... το καυλί που ήταν περασμένο στην μέση της τριβόταν πάνω στην ψωλή μου και με καύλωνε.
Τραβήχτηκε πήρε το μπολ και πασάλειψε το στραπόν. Γονάτισα μπροστά της και μου τον έδωσε στο στόμα... πίπωνα την ψωλάρα που κρέμονταν ανάμεσα στα πόδια της και έβαζα δάχτυλα στην μουνάρα της και την κωλοτρυπίδα της με την δικιά μου τρύπα ορθάνοιχτη να περιμένει να την σκίσει το εικοσιπεντάποντο χοντρό στειλιάρι, ενώ εκείνη πύρωνε εναλλάξ τους δύο δονητές και τους έτριβε στα βυζιά της.

Απότομα μου τράβηξε από το στόμα το στειλιάρι της έκανε χώρο στο τραπέζι και μου ζήτησε να ξαπλώσω. Ξάπλωσα, σήκωσα ψηλά τα πόδια, αυτή πασάλειψε το καυλί μου τα αρχίδια και την κωλοτρυπίδα μου με κάτι από το τραπέζι και άρχισε να με γλύφει... ξεκίναγε από τον πουτσοκέφαλο, έφτανε στην βάση της ψωλής μου, ρούφαγε τα αρχίδια μου και έσερνε την γλώσσα της πάνω και μέσα στην τρύπα μου.

Μου ζήτησε να πάρω και να πιπώνω τους δονητές και το έκανα με ευχαρίστηση.
Ξαφνικά κάρφωσε το στραπόν στον κώλο μου δυνατά και άρχισε να με γαμάει άγρια.
Στο στόμα είχα τον ένα δονητή ενώ έπαιζα την ψωλή μου ακολουθώντας τους ρυθμούς που μου γάμαγε τον κώλο.

-    «Θέλω να σου κάνω τον κώλο σαν ξεχειλωμένο μουνί ξεσκισμένης πουτάνας!» μου έλεγε κάθε που τον έβγαζε και μου τον κάρφωνε πάλι με δύναμη.

-    «Σκίσε την κωλάρα μου πουτανάρα! Σκίσε με! Είμαι το τσουλάκι σου. Κάνε μου τον κώλο σαν πηγάδι βαθύ.. είμαι η πουστρίτσα σου και εσύ ο γαμιάς μου καριόλα γυναίκα!» φώναζα τρελός από καύλα. «Σκίσε με και μετά θα σε γαμήσω και εγώ αλύπητα από κάθε τρύπα σου. Θα σου δώσω το μουνί και την κωλάρα σου στο χέρι μωρή ξεσκισμένη καραπουτανάρα!»

Είκοσι λεπτά μου γάμαγε αλύπητα τη σούφρα δύοντας μου σκαμπίλια στα κωλομάγουλά τα αρχίδια και την ψωλή, μέχρι που δεν άντεξα άλλο και πέταξα τα ψωλοχύματα μου στην κοιλιά και στα μούτρα μου.
Με το στραπόν ακόμα στον κώλο μου, πήρε του δονητές και τους πασάλειψε με τα χύσια μου και μου τους έδωσε να του καθαρίσω.
Έβγαλε το στραπόν, ανέβηκε στο τραπέζι και στάθηκε πάνω από το κεφάλι μου με τα πόδια ανοιχτά και άρχισε να τρίβει το μουνί της. Σταγόνες από τα υγρά της έπεφταν στο στόμα μου και το καυλί μου άρχισε να σηκώνεται πάλι. Κάθισε στο πρόσωπο μου δίνοντας μου το μουνί της στο στόμα και έσκυψε και πήρε την ψωλάρα μου στο δικό της στόμα.

Αρχίσαμε ένα τρελό 69... της έγλυφα μουνί και κώλο χώνοντας δάχτυλα στις τρύπες της κι εκείνη ρούφαγε τον πούτσο μου και τα αρχίδια μου με τα δάχτυλα της χωμένα βαθιά στην κωλοτρυπίδα μου.
Τα βογκητά της καύλα μας πρέπει να ακούγονταν σε όλη την περιοχή.
Την γύρισα πάνω στο τραπέζι στα τέσσερα και κάρφωσα την ψωλή μου στο μουνί της και ένα δονητή στην κωλάρα της κι άρχισα να την ξεσκίζω άγρια.

Δέκα λεπτά και η πουτάνα δεν έλεγε να χύσει... την ξάπλωσα ανάσκελα και της έχωσα τον ένα δονητή στο μουνί και τον άλλο τον κώλο και της είπα να γαμιέται μόνη της με αυτούς και πήγα και έκατσα στο πρόσωπο της... πρώτα της έδωσα να μου γλύψει τον κώλο και μετά την μπούκωσα με τον πούτσο μου.
Με γεμάτες και τις τρεις τρύπες της μετά από άλλα δέκα λεπτά άρχισε να χύνει... έχυσα και εγώ στο στόμα της... τα χύσια μου έτρεξαν στο λαιμό και τα βυζιά της.. τα πήρα με την γλώσσα μου και αρχίσαμε να φιλιόμαστε μέχρι να τα καθαρίσουμε όλα...
Χωρίς να κάνουμε μπάνιο με τα σώματα μας να κολλάνε από ιδρώτα και χύσια κοιμηθήκαμε αγκαλιά.

Η Λένα δεν ήξερε μόνο να γαμιέται και να γαμάει αλλά ήταν μια πανέξυπνη, ικανότατη, τρυφερή, δοτική, κοινωνική, καλλιεργημένη, με χιούμορ και πολύ ανοιχτό μυαλό γυναίκα.
Και έτσι δεν χρειάστηκε παρά μόνο λίγος χρόνος για να την ερωτευθώ τρελά και σε οκτώ μήνες να την παντρευτώ.

Δυο χρόνια μετά είμαστε μαζί ευτυχισμένοι και απολαμβάνουμε μια υπέροχη ζωή αλλά και υπέροχα έκφυλα γαμήσια μόνοι μας ή με παρέα.
Κάποια άλλη φορά θα σας γράψω και για αυτά.
Να είστε καλά, να γαμιέστε και να γαμάτε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου