Εγώ και η 37αρα εργοδότριά μου!!!

Γεια σας, ονομάζομαι Μαίρη είμαι 18 χρονών και θα σας αφηγηθώ την πρώτη μου λεσβιακή εμπειρία. Το καλοκαίρι που μας πέρασε αποφάσισα να δουλέψω για να μαζέψω χρήματα και να πάω στο τέλος του καλοκαιριού διακοπές/ πήγα λοιπόν σε ένα κατάστημα ρούχων. Η ιδιοκτήτρια λεγόταν Τόνια ήταν 37 ετών και παντρεμένη με έναν αρκετά μεγαλύτερο της άντρα γύρω στα 55.Είχε ένα υπέροχο σώμα με 2 φουσκωτά βυζάκια κ ένα πεταχτό κωλαράκι έτοιμο να το φάς.Ενα βράδυ που είχαμε πάει για ποτό μου εκμυστηρεύτηκε ότι η ερωτική της ζωή ήταν ανύπαρκτη αφού ο 55ρης σύζυγος της δεν μπορούσε να την ικανοποιήσει. Ένα βράδυ την ώρα που τακτοποιούσαμε τα ρούχα είχα καρφωθεί σε ένα φόρεμα που μου είχε κάνει εντύπωση από την πρώτη μέρα αλλά ήταν πανάκριβο για την τσέπη μου.  Εκείνη με κατάλαβε και μου είπε << γιατί δεν πάς να το δοκιμάσεις αφού σου αρέσει τόσο>> <<μπορώ?>> της λέω..<<φυσικά!>>

Πήγα χαρούμενη στο δοκιμαστήριο και το έβαλα. Μου πήγαινε τρελά, τόνιζε το μαυρισμένο σώμα μου ενώ είχε ένα προκλητικό ντεκολτέ από το οποίο ξεχείλιζαν τα βυζάκια μου. Ομολογουμένως ήμουν πολύ καύλα.

Βγαίνω έξω και τη ρωτάω <<ωραίο?πως το βλέπεις?>>

Τα μάτια της έπεσαν με τη μια στις προκλητικές βυζάρες μου.. <<Πολύ ωραίο, σου τονίζει το στήθος μου είπε..

Κάτσε να σε βοηθήσω να το βγάλεις. «Άρχισε να μου κατεβάζει το φερμουάρ. Ξαφνικά νιώθω τα δάχτυλα της να με χαϊδεύουν από τον αυχένα μέχρι την αρχή του δαντελένιου μου string.

Είσαι πολύ όμορφη κοπέλα μου λέει

Εγώ αναστέναξα από την καύλα.

Τότε με γύρισε μπροστά και μου είπε <<πιάσε και τις δικές μου βυζαρες είναι καλές?>> Με μια κίνηση βγάζει τη μπλούζα και το σουτιέν και έμεινα να κοιτάζω τα ωραιότερα βυζιά που είχα δει ποτέ! Μεγάλα με 2 κατάμαυρες και σκληρές από την καύλα ρόγες έτοιμες να τις γλύψεις. Και αυτό έκανα. Έσκυψα και τις έγλυψα.Ενώ εκείνη άρχισε να αναστενάζει. Ξαφνικά με σπρώχνει στον τοίχο και μου βγάζει το φόρεμα  ενώ δε φορούσα σουτιέν. Είχα καυλώσει απίστευτα. Το μουνί μου έσταζε και τα ζουμιά μου είχαν μουσκέψει το στρίνγκ. Εκείνη το πρόσεξε και αφού γδύθηκε εντελώς με ξάπλωσε σε έναν πάγκο άρχισε να μου γλείφει το μουνα΄κι πάνω από το στρινγκ.. με τη μια μου το βγάζει και ξεκινά ένα απίστευτο γλυφομούνι με όλη τη γλώσσα . τα υγρά του μουνιού μου μπλέκονταν με αυτά της γλώσσας της και η καύλα ήταν απερίγραπτη.. Φώναζα δυνατά από την καύλα της τραβούσα τα μαλλιά την έβριζα<< πουτάνα παλιοκαριόλα τι μου κάνεις? Έτσι φάτο το μουνί μου μωρή γαμιόλα φατο όλο και μετά θα σε γαμήσω έτσι ναι έτσι ..Αχ ναι ναι ναι χύνω πουτάνα ναιιιαιαιαααααιιιιι πιες τα ολαααα!!!!!! Όλα μου τα ζουμιά κατέληξαν στο στόμα της και τα ήπιε με ευχαρίστηση.

Αφού την φίλησα μ πάθος στο στόμα την έβαλα να ξαπλώσει  και άρχισα να τηνβ περιποιούμαι…<<ξεκίνησα να τη γλύφω από το λαιμό κάνοντας της πιπιλιές , κατέβηκα στις μεγάλες της ρόγες,τις έγλυφα τις ρούφαγα τις δάγκωνα ενώ ταυτόχρονα έτριβα το μουνάκι μου στο δικό της. Κατέβηκα στο ξυρισμένο της μουνί και άρχισα να της γλύφω τη γλωσσίτσα και τα πρησμένα της μουνόχειλα…Το μουνί της είχε γίνει διπλάσιο από την καύλα..! Της το ρούφαγα και το γαμούσα με τη γλώσσα ενώ εκείνη μούγκριζε και φώναζε <<έτσι μικρή μου πουτάνα Σήμερα θα με γαμήσεις καλά ψωλίτσα!!! Ενώ ετοιμαζόταν να χύσει τραβιέμαι από το μουνί της και  τη χαστουκίζω..<<βούλωσε το πουτάνα. Σήμερα θα σε κάνω ο,τι θέλω εγώ το μουνί σου είναι δικό μου….

Έβγαλα μια καπότα από την τσάντα μου και πήρα ένα  κερί από τα κηροπήγια που είχε στο ταμείο. Αφού έβαλα το μακρύ κερί στην καπότα της χάιδεψα με αυτό την κλειτορίδα της..Αρχισε να αναστενάζει και να με παρακαλάει να της το βάλω. Δεν το έκανα. Άρχισα να τη γλύφω και να της βάζω δαχτυλάκια.Σηκώθηκα και αφού την έδεσα τα πόδια και τα χέρια με κάτι μαντήλια ξάπλωσα απέναντι της άνοιξα διάπλατα τα πόδια μου και έβαλα το κερί μέσα μου,!! Βογκούσα και κάβλωνα..Το κερί ήταν μεγάλο και δεν το έβαλα  όλο μέσα!! Θα ξέσκιζα με αυτό την αγαπημένη μου εργοδότρια!!!

Όταν άρχισε να με παρακαλά αποφάσισα να την γαμήσω. Την γύρισα στα  4 και της έβαλα σιγά σιγά το κερί στο μουνί της, το κατάπινε όλο μέχρι που άρχισε να πονά. <<μη μου το βάλεις όλο! Πονάω!!>>

Της έριξα μια ξυλιά στην κωλάρα της και της είπα να το βουλώσει.. Με μία απότομη κίνηση της το βάζω όλο μέσα. Εκείνη έσκουξε από τον πόνο.<<παλιοπουτάνα με πέθανες  καριολααα!Αχ>> το μουνί της άνοιξε για τα  καλά και κατάπινε το κερί με ευχαρίστηση…Της έβαλα 2 δαχτυλάκια στην παρθένα κωλοτρυπίδα της και παρ ότι πόναγε με παρακάλαγε να της το ανοίξω κι άλλο..Βρέθηκα να της γαμάω τον κώλο με το μισό μου χέρι..

Τότε μου λέει <<χύνω>>!!!!

Τη γυρνάω ανάσκελα και συνέχισα να τη γαμάω με τη γλώσσα

<<ΝΑΙ ΠΑΛΙΟΚΑΡΙΟΛΑ ΦΑΤΑ ΤΩΡΑ ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙΑΙΑΙΑΙΑΙ>>

τα ήπια μέχρι κ την τελευταία σταγόνα. Ήταν τέλεια.

Η τόνια με φίλησε και μου είπε ότι ήταν ότι καλύτερο της είχε τύχει.Δούλεψα για 1 μήνα ακόμα μέχρι που έφυγα και δεν την ξαναείδα….

Ελπίζω να απολαύσατε την ιστορία  μου και να καυλώσατε αρκετά



Όσοι και όσες θέλουν ας μου στείλουν για να καυλώσουμε παρέα!!!!!!
στο somebody502@hotmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου