Πρώτη μου εμπειρία με ζευγάρι

Είμαι ο ας πούμε Γιώργος από την Αθήνα και είμαι 40 χρόνων. Θέλω και εγώ να γράψω μια εμπειρία μου που μάλλον μου έμεινε πια στο μυαλό μου και συνέβη πριν από πολλά χρόνια. Πάντα είχα την φαντασίωση να βρεθώ με ένα ζευγάρι. Μικρός μου είχε τύχει με ένα φίλο μου αλλά ήμασταν πολύ άπειροι και μπλοκαρισμένοι. Γνώρισα από ένα chat τον Θανάση που ήθελε να έχουν ένα θεατή στα παιγνίδια τους. Χάρηκα πολύ και κανονίσαμε να βρεθούμε.
Ήρθαν ο Θανάσης και η Μαρία και πήγαμε για ένα καφέ για να γνωριστούμε καλύτερα. Ο Θανάσης ήταν αδύνατος αρρενωπός και η Μαρία με τα πιασίματα της και με πολύ μεγάλο στήθος. Μου άρεσε αυτό.

Αφού ήπιαμε ένα καφέ μετά φύγαμε και πήγαμε να κάτσουμε στην θάλασσα σε ένα πολύ ερημικό μέρος. Εκεί άρχισε ο Θανάσης να την φιλάει και να την χαϊδεύει. Εκείνη κόλλησε λίγο στην αρχή γιατί δεν είχαν παρόμοια εμπειρία, όπως μου είπαν. Στην πορεία όμως καύλωσε και άρχισε να τον χαϊδεύει και αυτή. Της άνοιξε το πουκάμισο και άρχισε να γλύφει τα βυζιά της μιας και δεν φόραγε σουτιέν. Εκεί παραδόθηκε πια. Του άνοιξε το παντελόνι έβγαλε έξω τον πούτσο του και άρχισε να του τον παίζει.

Εγώ είχα καυλώσει πολύ είχα ξεκουμπώσει το παντελόνι και είχα βάλει το χέρι μέσα και χάιδευα τον πούτσο μου. Σε λίγο την βλέπω να σκύβει και να του τον παίρνει στο στόμα και να τον ρουφάει. Ο Θανάσης με κοίταζε και μου κάνει νόημα να τον βγάλω έξω και να πάω κοντά του να τον δει καλά, μιας και ήταν σχετικά σκοτεινά γιατί ήταν βράδυ. Μόνο το φεγγάρι φώτιζε. Πάω κοντά του και τον βλέπω να απλώνει το χέρι και να μου τον πιάνει και να τον παίζει αυτός. Σε λίγο με τραβάει πιο κοντά και τον παίρνει στο στόμα του.. μου έκανε ένα απίθανο τσιμπούκι .

Εκεί μας βλέπει η Μαρία αλλά δεν σταμάτησε να τον τσιμπουκώνει. Για λίγο ακόμη. Σε λίγο σηκώνεται και πάει και αυτή και μου τον γλύφουν μαζί... Εκεί του λέει:

-    Αυτός είναι πούτσος σαν τις ταινίες!

Ξέχασα να πω ότι ο πούτσος του Θανάση ήταν σχετικά μικρός και λεπτός μπροστά στον δικό μου που ήταν χοντρός και μάλλον μεγάλος όπως μου λένε.

Μετά κόλλησε πίσω μου η Μαρία όπως ήμουν γονατιστός και ο Θανάσης συνέχιζε να που παίρνει ένα από τα καλύτερα τσιμπούκια της ζωής μου.

Η Μαρία είχε κολλήσει το σώμα της πάνω μου και με τα χέρια της με χάιδευε στο στήθος. Σε λίγο την καταλαβαίνω να ξεκολλάει και αρχίζει να με γλύφει σε όλη την πλάτη και κατέβηκε μέχρι κάτω στα κωλομέρια μου και μου έριχνε μικρές δαγκωματιές. Σε λίγο μου άνοιξε τον κώλο μου και με την γλώσσα της άρχισε να παίζει στην τρύπα μου.

Μου άρεσε πάρα πολύ και η καύλα μου ήταν απερίγραπτη, με τον Θανάση να μου ρουφάει τον πούτσο και την Μαρία να μου γλύφει τον κώλο. Έβαλε το δάκτυλο της και άρχισε να πιέζει την τρύπα μου. Πόναγα λίγο αλλά ήταν τόση η καύλα μου που έσπρωξα και λίγο πίσω τον κώλο μου για να μπει μέσα. Σε δευτερόλεπτα ήμουν έτοιμος να χύσω και το κατάλαβαν. Τραβήχτηκε ο Θανάσης και άρχισαν να πετάγονται τα χύσια στο στήθος του και στην κοιλιά.
Μετά από αυτό την ακούω να του λέει:

-    Τώρα θέλω και εγώ να με γλύψεις να χύσω…

Και ξαπλώνει… αφού έβγαλε την φούστα της και δεν φόραγε ούτε και από κάτω τίποτα! Ο Θανάσης ανεβαίνει πάνω της και αρχίζουν ένα 69.
Εκεί ο πούτσος μου σκλήρυνε και ξανακαύλωσα αμέσως.

Το βλέπει η Μαρία και μου ζητάει να έρθω κοντά της για να τον πάρει και αυτόν μαζί στο στόμα της. Σε λίγο μου τον βγάζει και τον οδηγάει στον κώλο του άντρα της.

Δεν μπήκε μέσα αλλά μόνο λίγο το κεφαλάκι του άνοιξε τον κώλο...

Εκεί αυτή βλέποντας το και με το γλύψιμο που της έκανε άρχισε να χύνει. Μόλις ηρέμησε τον σήκωσε από πάνω της και μας είπε:

-    Τώρα θέλω να δω εσάς να τσιμπουκώνεστε!

Κώλωσα αλλά ξαπλώσαμε στο πλάι και αρχίσαμε να γλύφουμε ο ένας τον άλλο. Πρώτη φορά έβαζα πούτσο στο στόμα μου.

Ξανά έχυσα και εκεί σταματήσαμε γιατί ο Θανάσης δεν μπορούσε να χύσει…

Αυτή ήταν η πρώτη μου εμπειρία με τα παιδιά. Βγήκαμε και άλλες φορές και κάναμε διάφορα πολλές φορές με την Μαρία να μας διατάζει τι να γίνει!

Αν μπορέσω θα σας γράψω και άλλες εμπειρίες…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου