Στιγμές από την ζωή μου με την Λένα

Μετά από εκείνο το πρώτο ραντεβού με την Λένα και το άγριο ξέσκισμά μας, αρχίσαμε όχι μόνο να γαμιόμαστε αλλά και να βγαίνουμε συχνά. Εγώ την ερωτεύθηκα κεραυνοβόλα. Στο πρόσωπο της βρήκα όλα όσα ήθελα σε μια γυναίκα αλλά και εκείνη σε μένα όσα γύρευε από κάποιον άντρα.
Στους τέσσερις μήνες περίπου αρχίσαμε να συζούμε.
Επειδή οικονομικό πρόβλημα δεν υπήρχε αποφασίσαμε με την Λένα να σταματήσει να δουλεύει πια για να έχει τον χρόνο να απολαμβάνει όλα όσα της άρεσαν, χουζούρι στο σπίτι, βόλτες, ψώνια και καφέδες με φίλες, και όλα όσα κάνουν οι γυναίκες.
Και εγώ από πλευράς εργασίας δεν είχα μεγάλη πίεση οπότε απολαμβάναμε ταξιδάκια εκδρομές και διασκεδάσεις.

Τον πρώτο καιρό αφοσιωθήκαμε ο ένας στον άλλο παρόλο που κανένας μας δεν είχε κτητικές τάσεις προς τον άλλο. Δεν ενοχλούσε καθόλου την Λένα να γαμηθώ χωρίς αυτήν είτε με κάποια άλλη γυναίκα είτε με άντρα και δεν ενοχλούσε ούτε εμένα αν γαμιόταν η Λένα, αντίθετα μας καύλωνε πολύ η αίσθηση ότι μπορεί να ξενογαμιόμαστε.
Στα άμεσα πλάνα μας μάλιστα ήταν να ξεσκιστούμε και με άλλα άτομα είτε μαζί είτε χώρια. Με την Λένα δίπλα μου ήταν αδύνατο να υπάρξει στιγμή που να είμαι ξεκαύλωτος παρά την ηλικία μου…
Η γυναίκα μου ήταν μεγάλη καυλώστρα και πουτάνα.

Ένα πρωί μετά από ένα δυνατό γαμήσι μας, μου είπε πως είχε αρχίσει να γουστάρει τρελά να γαμηθεί πάλι με ένα μουνάκι. Η ιδέα με ενθουσίασε.

-    «Τι περιμένεις καυλίτσα μου και δεν το κάνεις;» της είπα.

Έφυγα για την δουλειά και την άφησα σπίτι ξαπλωμένη στο κρεβάτι γεμάτη χύσια και ξανά καυλωμένη.
Εκείνη την μέρα είχα λίγο φορτωμένο πρόγραμμα και γύρισα λίγο αργούτσικα σπίτι.
Την βρήκα γυμνή με μια μικροσκοπική διάφανη ποδιά μόνο γύρω από την μέση της και ψηλοτάκουνες κόκκινες γόβες να μαγειρεύει.
Αν και κουρασμένος είχα καύλες τρελές.

Μπήκα στο μπάνιο να διώξω την ένταση της μέρας και μετά ξάπλωσα γυμνός στον καναπέ.  Έφερε τα πιάτα με τους μεζέδες που είχε ετοιμάσει στο τραπεζάκι του σαλονιού και κρασί.
Πήγαινε και ερχόταν και κουνιόταν πάνω στις ψηλοτάκουνες γόβες… όλο το σώμα της γυάλιζε και μοσχομύριζε από αρωματικά έλαια.. οι βυζάρες της χοροπηδούσαν ατίθασες και γυάλιζαν, και κάθε που τοποθετούσε κάτι στο τραπεζάκι, έσκυβε και μου αποκάλυπτε τις τρύπες της που γυάλιζαν και αυτές.

Με τέτοια πουτάνα γυναίκα και νεκρός να ήταν κανείς, ήταν αδύνατον να μην έχει σηκωμένο συνέχεια τον πούτσο του.

Τσιμπήσαμε και είπαμε τα νέα της ημέρας. Σηκώθηκε, χαμήλωσε τα φώτα και μετά ένα γλωσσόφιλο καυτό μου είπε με ύφος πονηρό και πρόστυχο:

-    «Μωρό μου σου έχω μια έκπληξη…»

Σηκώθηκε, πήγε ως το έπιπλο της τηλεόρασης και έβαλε ένα dvd στο dvd player.
Μετά από λίγα δευτερόλεπτα είδα στη οθόνη της τηλεόρασης την Λένα γυμνή στον κρεβάτι να μαλακίζεται. Δεν ήταν η πρώτη φορά που βιντεοσκοπούσε τα παιχνίδια που έκανε μόνη της στο σπίτι με τα διάφορα παιχνίδια και βοηθήματα που είχαμε στην συλλογή μας και μου τα έδειχνε μετά.

Από την μια την είχα δίπλα μου να γυαλίζει ολόκληρη προκλητικά από τα λάδια, ολόγυμνη μόνο με μια μικροσκοπική ποδιά και τις γόβες της και από την άλλη να βλέπω την μουνάρα της ορθάνοιχτη και καυλωμένη στην οθόνη.
Πόσο να αντέξει το καυλί μου; Σηκώθηκε και ήταν έτοιμο να φτάσει ως το στόμα μου.

Πέρασα τα δάχτυλα μου πάνω στο πουτσοκέφαλο αργά και ηδονικά.
Στην Λένα άρεσε να με βλέπει να τραβάω μαλακία και στον πούτσο και στον κώλο μου.
Ξαφνικά βλέπω να ανοίγει η πόρτα του εσωτερικού στην κρεβατοκάμαρα μας μπάνιου, και να ξεπροβάλλει μια άλλη μουνάρα, αρκετά πιο ψηλή από την Λένα, γεματούλα αρκετά με κοντό σχεδόν λευκό μαλλί.  Φορούσε ένα μαύρο ολόσωμο κορμάκι διάφανο που όμως άφηνε ακάλυπτο και το στήθος της και το μουνί και τον κώλο της και μαύρες ψηλοτάκουνες μπότες.

Πλησίασε, ανέβηκε στο κρεβάτι και άρχισε να γλύφει το μουνί της Λένας.
Η Λένα χάιδευε, έτριβε και τσίμπαγε τις βυζάρες και τις ρώγες της.
Η άλλη επιδόθηκε σε ένα γλυφομούνι με τέτοια μανία που νόμιζες πως θα καταπιεί όλο το μουνί της Λένας.

Γονατισμένη στα τέσσερα με το πρόσωπο χωμένο ολόκληρο μέσα στην μουνάρα της γυναίκας μου, φαινόταν καθαρά και η μουνότρυπα της και η σούφρα του κώλου της.
Δίπλα τους στο κρεβάτι σκορπισμένοι δονητές της συλλογής μας διαφόρων μεγεθών μπάλες και σφήνες για τον κώλο.

Η άλλη, Δήμητρα την έλεγαν όπως μου είπε η Λένα, σταμάτησε για λίγο να ρουφάει το μουνί της γυναίκας μου, πήρε δύο τάπες, σάλιωσε την μία και την έχωσε στον κώλο της Λένας και την άλλη την έδωσε στην Λένα που την πύρωσε για λίγο, την σάλιωσε, της την έδωσε και την έχωσε η Δήμητρα μόνη της στην τεράστια κωλάρα της.
Καβάλησε η Δήμητρα την γυναίκα μου και με τις τάπες στον κώλο τους άρχισαν να κάνουν πλακομούνι και να δίνουν γλωσσόφιλα.

Ένιωσα την τρύπα μου να ανοίγει. Έσυρα το χέρι μου και χάιδεψα την κωλοτρυπίδα μου.  Η Λένα σηκώθηκε και επέστρεψε μετά από λίγο με μια τάπα, μου την σάλιωσε και μου την έδωσε. Την έχωσα με μια κίνηση στον κώλο μου και συνέχισα να μαλακίζω την ψωλή μου.
Η Λένα δίπλα μου χάιδευε το μουνί της.

Στην οθόνη τώρα οι δυο καυλωμένες πουτάνες είχαν γυρίσει σε 69 και γλύφονταν με μανία ζουλώντας τα τεράστια βυζιά τους.
Η Δήμητρα είχε ακόμα μεγαλύτερα βυζιά από την γυναίκα μου και τα έτριβε πάνω στο υγρό μουνί της Λένας και έχωνε τις ρώγες της στην καυτή μουνότρυπά της.
Πάνω από τέταρτο κράτησε αυτό.

Η Λένα δίπλα μου τώρα είχε πάρει και αυτή μια τάπα και την είχε χώσει στον κώλο της και έτριβε έναν δονητή στα μουνόχειλα της.
Η Λένα στην οθόνη σηκώθηκε από το 69 φόρεσε το στραπόν και έστησε την Δήμητρα στα τέσσερα και της το κάρφωσε στον κώλο με την μία. Η άλλη ούρλιαξε για λίγο αλλά μετά τα ουρλιαχτά του πόνου έδωσαν στην θέση τους τα ουρλιαχτά της καύλας...

Τρελαινόμουν να βλέπω την γυναίκα μου να γαμάει με το τεράστιο χοντρό στητό στραπόν.
Η άλλη βούτηξε ένα δονητή, τον πίπωσε πρώτα και μετά τον έχωσε στην μουνάρα της.
Γαμιόταν από μουνί και κώλο άγρια και ούρλιαζε. Μετά από λίγο άρχισε να χύνει παραληρώντας.

Η Λένα της στέγνωσε με την γλώσσα όλα τα μουνοχύματα και στήθηκε και αυτή να γαμηθεί. Η Δήμητρα της τράβηξε την τάπα από τον κώλο και άρχισε να της τον γλύφει ενώ έχωσε στο μουνί της ένα χοντρό μαύρο δονητή. Έχωνε την γλώσσα βαθιά στην κωλότρυπα της γυναίκας μου και την γάμαγε με την γλώσσα. Της ρούφαγε το έντερο στην κυριολεξία! Μετά άρχισε να της χώνει ένα-ένα τα μπαλάκια να τα τραβά και να τα ξαναχώνει, να τρίβει τα μαστάρια της πάνω στα κωλομάγουλα της Λένας και να τρίβει τις ρώγες της γύρω από την σούφρα της.

Στο τέλος της κάρφωσε το στραπόν που ήδη είχε φορέσει και της γάμησε με αυτό την κωλάρα της ενώ ο δονητής έμενε καρφωμένος στον μουνί της Λένας. Την έσκιζε με δύναμη από μουνί και κώλο μέχρι που η δικιά μου άρχισε να χύνει με σπασμούς και να ουρλιάζει σαν σκύλα.

Έμειναν κάμποσο στο κρεβάτι χαϊδεύοντας η μία την άλλη παίρνοντας διάφορες προκλητικές πόζες μπροστά στην κάμερα, ζουμάροντας στις τρύπες τους και τις βυζάρες τους και μετά πήγαν στο μπάνιο.

Αυτό που είδα στην συνέχεια με έστειλε από καύλα…!

Η Δήμητρα ξάπλωσε στην μπανιέρα με τα πόδια ορθάνοιχτα, η γυναίκα μου από πάνω της όρθια με τα πόδια ανοιχτά στηριγμένη στα πλαϊνά της μπανιέρας, άρχισε να μαλακίζεται κι έχωσε τον δονητή στο μουνί της. Η Δήμητρα έχωσε και αυτήν από έναν σε μουνί και κώλο. Άρχισαν να γαμιούνται έτσι για κάμποση ώρα. Ξαφνικά η γυναίκα μου έβγαλε τον δονητή από το μουνί της, άνοιξε με τα χέρια τα μουνόχειλά της και άρχισε να κατουράει την Δήμητρα στο πρόσωπο στα βυζιά και στο μουνί κι η άλλη να χύνει με τους δονητές στις τρύπες της να σπαράζει και να ρουφάει τα κάτουρα της γυναίκας μου με λύσσα.

Η Λένα δίπλα μου στον καναπέ γάμαγε με δύναμη το μουνί της με τον χοντρό δονητή και είχε την τάπα στον κώλο. Εγώ με το ένα χέρι μαλάκιζα το καυλί μου και με το άλλο έβγαλα την τάπα από τον κώλο μου και έχωσα έναν άλλο δονητή. Σε λίγο χύσαμε και οι δύο. Πέσαμε σε εξήντα εννέα, γλύψαμε ο ένας τα χύσια του άλλου και πήγαμε για μπάνιο και ύπνο.
Στο κρεβάτι αγκαλιά είπα της Λένας πως ήθελα να γαμήσουμε την Δήμητρα να μας γαμήσει και να δω την γυναίκα μου να κατουράει ζωντανά την Δήμητρα που τρελαινόταν να την κατουράνε.

Η Λένα γουργουρίζοντας σαν γάτα χούφτωσε τον πούτσο μου που ακόμα ήταν σκληρός και μου υποσχέθηκε πως σύντομα θα κανόνιζε ένα καυτό ξέσκισμα των τριών μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου