Η θεία της Πρεβέζης!

Επιτέλους αρχίσανε για μένα οι διακοπές μου, και πριν λίγες μέρες έφτασα στο χωριό, λίγα χιλιόμετρα έξω από την Πρέβεζα! Φέτος για μένα θα ήτανε λίγο δύσκολα γιατί πριν λίγο χάλασε ο αρραβώνας μου λόγω εγωισμού και βλακείας! Aλλά εγώ δεν είχα σκοπό να χειροτερέψει η ψυχική μου κατάσταση!

Με το που έφτασα στο χωριό όλοι μου φερότανε πολύ καλά γιατί λίγο πολύ ξέρανε, και οι μέρες περνάγανε πολύ καλά, μπάνια, club , βόλτες και καλή ζωή. Πριν δυο μέρες έφτασε και η ξαδέρφη της μάνας μου! 40 χρόνων γυναικάρα από την Αθήνα, ανύπαντρη και φοβερή μουνάρα! Δουλεύει νοσοκόμα σε ιδιωτικό νοσοκομείο και είναι φοβερός χαρακτήρας σκέτη γλύκα! Aπό πιτσιρίκι αμέτρητες φορές τράβηξα εξαιτίας της μαλακία όταν γυρνάγαμε από τα μπάνια γιατί το σώμα της με έκανε πάντα έξαλλο! Μόλις με είδε η θείτσα μου με πλάκωσε στα φιλιά και στις αγκαλιές όπως πάντα, τι κάνει το αγόρι μου και πως είσαι, αχ σκέτος κούκλος έγινες και τις συνηθισμένες της γλύκες!




Το βραδάκι την είχαμε αράξει στο μπαλκόνι απολαμβάνοντας το ράδιο και κρασάκι και μιλάγαμε για τον αρραβώνα μου που χάλασε! Με ρωτούσε γιατί και πως μπορούσε να γίνει, και πως δεν είναι καλό να είναι ένα παιδί 25 χρόνων χωρίς γκόμενα. Έδειχνε πολύ ενδιαφέρον! Θεια μη στεναχωριέσαι την λέω τώρα δεν χάνω καμία ευκαιρία, να που μόνο όλοι εδώ ακόμα δουλεύουν και δεν έχω για παρέα τα πρωινά για μπάνιο και το βραδάκι για club!

-Αμα δεν ντρέπεσαι να βγαίνεις με μια ηλικιωμένη μου λέει θα σου κάνω εγώ παρέα!
-Τι λες της λέω που είσαι ηλικιωμένη, εσύ, κάνεις κάθε δεκαοχτάρα βίδες με το σώμα σου! Kαι μετά είσαι και πανέμορφη γυναίκα, απορώ πως δεν παντρεύτηκες, πάντως εγώ τέτοια γυναίκα δεν θα την άφηνα!!!

Της άρεσαν τα γλυκόλογα και έδειχνε χαρούμενη, ήξερε πολύ καλά ότι είναι μουνάρα!!!

Πέρασαν δυο μέρες που πηγαίναμε μαζί για μπάνιο σε γνωστό μέρος έξω από την Πρέβεζα, και περνάγαμε πολύ καλά μαζί! Μέχρι που και τρέλες στο νερό κάναμε σαν παιδάκια, και πάνω στα παιχνιδάκια την χούφτωνα που και που κατά λάθος, πράγμα που έδειχνε να της αρέσει!

Πριν δυο μέρες , μετά το μπάνιο δεν μπόρεσα να κοιμηθώ και είπα να πάω δίπλα στο σπίτι της θείας μου να δούμε καμία ταινία να περάσει η ώρα, αλλά κλειστές οι πόρτες πήγα από την βεράντα προς τα πίσω υπνοδωμάτια και τι αντίκρισα?

 
Η θείτσα μου ξαπλωμένη στο κρεβάτι γυμνή και να μαλακίζεται σαν μανιασμένη, έτριβε την κλειτορίδα της και ανάσαινε βαριά, εγώ κρυμμένος πίσω από το πατζούρι χάζευα και ο πούτσος μου ήταν έτοιμος να σπάσει! Τώρα έχωνε μανιασμένη τα δάχτυλα στο μουνί της και έδειχνε να φτάνει σε οργασμό. Ακούγονταν τα βογκητά της και το μαυρισμένο σώμα της τινάζονταν!
Έφυγα σιγά σιγά αναστατωμένος και κάπως αμήχανος από τα όσα είδα, αλλά τώρα ήξερα πως αυτήν την γυναίκα θέλω να την πηδήξω … αλλά πως?

Το επόμενο πρωί την ρώτησα αν έχει όρεξη να πάμε το βράδυ για μπάνιο γιατί είχα καιρό να πάω βράδυ παραλία που έχει και πιο πολύ ησυχία! Καλή ιδέα μου λέει, όλη την μέρα εγώ την περνούσα με να το κυκλοφοράω μόνο με το σορτσάκι μου μπροστά της, να την αγγίζω τυχαία τον πισινό και να την κάνω να καυλώνει. Από τις ορθωμένες τις ρόγες φαινόταν ότι το κόλπο είχε πιάσει! Tην ρώτησα άμα θέλει να δούμε καμία ταινία, συμφώνησε και της έβαλα ένα ερωτικό θρίλερ, στη μέση του έργου μου λέει: Αχ βλακείες έργο ούτε τσόντα δεν είναι ούτε θρίλερ δεν είναι. Σηκώθηκε και μετά από λίγο επέστρεψε με ένα βίντεο στο χέρι! Μόλις έβαλε μπρος το βίντεο τα έπαιξα μου έβαλε να δω τσόντα!!!!!!!

- Μα, της λέω.
- Ααααα μη μου κάνεις τώρα τον ντροπαλό, αφού και εσύ δεν βλέπεις μου λέει, άμα δούμε θα δούμε, δεν πιστεύω να μη σε αρέσει!

Από την θείτσα μου και από την τσόντα ο πούτσος μου σημείωνε αντίσκηνο στο σορτσάκι και οι θείτσα το κατάλαβε! Εγώ είχα να γαμήσω κάμποσο καιρό και τα αρχίδια μου άρχισαν να πονάνε!! Κάπως δεν αισθανόμουνα καλά. Θα πάω να ξαπλώσω της λέω γιατί δεν αισθάνομαι και πολύ καλά!

- Τι έχεις μου, λέει, πονάς πουθενά; και λέγοντας αυτό είχε καρφωθεί στο ορθωμένο μου πούτσο!
Πήγα να πω κάτι αλλά είχε σηκωθεί και μου χάιδευε έξω από το παντελόνι τον πούτσο.
- Άμα πονάς θα σου κάνω εγώ θεραπεία, όλα τα συμπτώματα οφείλονται σε αγαμία, μου λέει και μου κατέβασε το παντελόνι! ΟΟΟΟ, εδώ έχουμε μεγάλο πρόβλημα, πρέπει να αρχίσω αμέσως.



Με κάθισε στην πολυθρόνα και άρχισε να μου τον τρομπέρνει, να μου φιλάει το στήθος την κοιλιά και να κατεβαίνει όλο πιο χαμηλά, όταν έφτασε στα αρχίδια μου, μού λέει:
- Εδώ είναι το πρόβλημα, είναι πολύ γεμάτα πρέπει να σου τα αδειάσω, και παίρνει τα μπαλάκια μου στο στόμα, συνεχίζοντας να μου τρομπερνει τον πούτσο!

Εγώ τα είχα χάσει δεν ήξερα τι μου γίνετε, είχα σκοπό να την γαμήσω αλλά δεν περίμενα ποτέ να πιάσει το κόλπο! Δεν μου έμεινε καιρός για σκέψεις και παραδόθηκα στο τρυφερό της τσιμπούκι!
Αργά τον έπαιρνε στο στόμα και τον βύθιζε ως το λάρυγγα της, συνεχίζοντας το μασάζ στα αρχίδια μου, δεν άντεξα ούτε λεπτό και τα χύσια μου άρχισαν να πετάγονται στο στόμα της, χωρίς να αλλάξει ούτε για δευτερόλεπτο ρυθμό συνέχιζε να με τσιμπουκώνει!

- ΑΑΑΑΑΧΧΧΧΧ Χύνω δεν αντέχωωωω!!!!

Με είχε ξεζουμίσει με φανταστικό, και πολύ έμπειρο τρόπο. Είχα τον καλύτερο οργασμό της ζωής μου!

Ενώ είχα χύσει συνέχιζε να με τσιμπουκώνει και να μου παιδεύει τα μπαλάκια. Τον έβγαζε από το στόμα και μου βαρούσε ρυθμικά και αλύπητα μαλακία! Κόλλησε τα χείλη της στα δικά μου και η γλώσσα της στριφογύριζε ψάχνοντας την δικιά μου. Της τράβηξα την μπλούζα και το σουτιέν και επιτέλους μπορούσα να γευτώ τις σφιχτές και ορθωμένες της ρόγες:

- ΑΑΑΧΧ ναι!!!, έβγαζε βογκητά και έδειχνε κάπως σαν να ήτανε σε άλλο κόσμο, τώρα είχα χώσει το χέρι μου μέσα στο σορτσάκι της και της έτριβα το μουνί που ήταν μούσκεμα. Το έβγαλε μόνη της και αντίκρισα το τέλειο της σώμα ολόκληρο και γυμνό μπροστά μου! Κλείδωσε την εξώπορτα και με οδήγησε χωρίς λέξη στην κρεβατοκάμαρα!



Πέσαμε καθώς φιλιόμασταν πάνω στο κρεβάτι και πασπατευόμασταν τρελά. Η θείτσα μου, δεν άφηνε τον πούτσο μου από το στόμα της, λες και ήταν μανιασμένη τσιμπουκλού! Πέσαμε σε στάση 69 και τώρα και εγώ μπορούσα να γευτώ επιτέλους του μουνί της, μόλις άγγιξε η γλώσσα μου την κλειτορίδα της έβγαλε ένα: ΜΜΜΜΜΧΧΧΧΧ, σαν μουγκρητό, αλλά πολύ καυλιάρικο και βραχνό! Της έχωνα την γλώσσα βαθιά και δάγκωνα τα μουνόχειλα της, εκείνη τινάζονταν και καύλωνε αφάνταστα, τώρα να γλείφεις την θεία σου και εκείνη να χτυπιέται από την καύλα για μένα ήτανε εξάρι στο λόττο, τώρα με τα δάχτυλα μου της γαμούσα το μουνάκι, και εκείνη έδειχνε να μην αντέχει για πολύ και έτσι συνέχιζα να την γαμάω με τη γλώσσα μου! Με την παλάμη μου έτριβα τα κωλομέρια της και έτσι το μουνάκι της άνοιγε και από την κωλοτρυπίδα της κατάλαβα ότι είχε σπασμούς: οοουυυυυυυ αααααααααουυυυυυυυυ, τώρα πιο έντονα έβγαζε ήχους ηδονής και το στόμα μου γέμισε με τα χύσια της, δεν ούρλιαξε μόνο με έσφιξε που πήγε να μου κόψει την ανάσα! Πήγα να τραβήξω τον πούτσο μου από το στόμα της αλλά δεν με άφησε: Έλα αγόρι μου γάμα με στο στόμα θέλω να πιω τα χύσια σου! Δεν ήθελα παραπάνω η ένταση της στιγμής έφτανε για να ξαναχύσω!

Λαχανιασμένος έπεσα δίπλα τις και αγκαλιαστήκαμε, δεν θέλω μου λέει να νιώθεις άσχημα μου λέει δεν έγινε τίποτα το κακό, δυο καυλωμένοι άνθρωποι κάνανε έρωτα, και αρχίσαμε να φιλιόμαστε! Εμένα μου λέει Αλέξανδρε μου αρέσουν πολύ τα τσιμπούκια δεν μπορώ άμα δω ωραίο πούτσο σαν τον δικό σου τον θέλω στο στόμα μου! Τα έπαιξα καλά κατάλαβα οι θείτσα έχει φετίχ τα τσιμπούκια! Την γύρισα με την πλάτη προς τα εμένα και άρχισα να της φιλάω τη ραχοκοκαλιά, ακούγονταν πάλι τα βογκητά της : μμμμμμχχχχχχχχχ, ανασήκωσα το πόδι της και σιγά - σιγά βύθισα τον πούτσο μου μέσα της; ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ τινάχτηκε, σιγά μου λέει έχω καιρό να γαμηθώ και είμαι λίγο στενή ακόμα. Και αλήθεια για την ηλικία της είχε φοβερά στενό μουνάκι!


Μετά από κάνα πεντάλεπτο τρυφερού γαμησιού την γύρισα στα τέσσερα, και ανέβασα λίγο την ένταση, τα αρχίδια μου έπεφταν βαριά πάνω στα μουνόχειλα της, και τώρα δυνάμωνε και οι φωνή της, τα απαλά βογκητά ήταν παρελθόν τώρα τα έδινε όλα: ΑΑΑΑΑΑΑ ναι γάμα με θέλω να χυσωωωωωω γάμαααααα! Την γύρισα, πήρα τις ρόγες της στο στόμα μου και τις δάγκωνα, εκείνη είχε τυλίξει τα πόδια της γύρω από τη μέση μου, και με τις φτέρνες της με έσπρωχνε μέσα της δυνατά τώρα με πολύ γρήγορο ρυθμό! Άρχισε να τρέμει και τα μάτια της τα είχε κλειστά με δύναμη και το πρόσωπο της πήρε μια μορφή καύλας που δεν είχα ξαναδεί! Αυτή ήταν η προειδοποίηση ότι έφτανε ο οργασμός της: ΑΑΑΑΑΑΑ ΧΥΥΥΥΥΝΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ ΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

Έτρεμε ολόκληρη ένιωθα τους σπασμούς της και τον πούτσο μου να τον πλημμυρίζει μουνόχυμα! Έλα χύσε μέσα στο μουνί μου έλα αγόρι μου έλα, της ζήτησα να στηθεί στα τέσσερα, της τον ξανακάρφωσα βάζοντας της και κωλοδάχτυλο, δεν αντέδρασε και με άφησε να την γαμάω με σκληρές καρφωτές κινήσεις: έλα χύσε με δεν αντέχω άλλοοοοοοο έλα αγόρι μουυυυυυ! Αυτά τα λόγια και το γεγονός ότι το μουνάκι της είναι απίθανο, με ανάγκασαν να αδειάσω μεγάλη ποσότητα σπέρματος μέσα της: ναι, χύσε με γέμισε με τα ζουμιά σου! Έπεσα πάνω τις λαχανιασμένος! Κοιμηθήκαμε δίπλα - δίπλα ως το βραδάκι!

Το βραδάκι μου λέει:
- Θα πάμε για μπάνιο ή θα το αναβάλουμε γιατί έγινε αυτό που ήθελες? Λες να μην κατάλαβα ότι σε καύλωνα; Αλλά κι εσύ με είχες καυλώσει παραπάνω!
Βάλαμε τα μαγιό και πήγαμε, δεν είχε πολύ κόσμο και η θάλασσα ήτανε υπέροχη μόνο που είχαμε πάει πιο μακριά για να μη μας δούνε γνωστοί. Η παραλία είχε 5 η 6 ζευγαράκια που μάλλον σκόπευαν το ίδιο όπως και εμείς να κάνουν έρωτα στην θάλασσα και στην αμμουδιά! Η θεία μου τα είχε βγάλει και έκανε ηλιοθεραπεία, είχα πάρει την κάμερα μου και την τράβηξα - δεν ενοχλήθηκε, μου πόζαρε κιόλας!

Κατά τις 7 οι ώρα είχαμε μείνει μόνοι, και καταλάβαινα τον πούτσο μου πάλι να σηκώνετε.
- Ευανθία (το όνομα τις θείας), χρειάζομαι πάλι πρώτες βοήθειες.

Έπεσε πάνω μου, φιληθήκαμε και χωρίς να χάσει χρόνο τον πήρε στο στόμα της. Με τσιμπούκωνε για πολύ ώρα όπως δεν μου έχει ξανακάνει τσιμπούκι καμία!!! Μετά καβάλησε τον πούτσο μου και γαμιόταν τρυφερά πάνω μου. Τα βαριά βυζόμπαλα της δεν τα άφησα λεπτό από τα χέρια μου, βύθισε τα νύχια της στο στήθος μου και κατάλαβα ότι έχυνε! Μόλις συνήρθε τον πήρε πάλι στο στόμα της, και κυριολεκτικά με γαμούσε με τα χείλι της! Χαϊδεύοντας τα αρχίδια μου έντονα μου χάρισε άλλο ένα φοβερό οργασμό!

Έχουμε άλλες δυο εβδομάδες άδεια χωρίς να μας ενοχλήσει άλλος συγγενής, για να δούμε τι άλλο καλό θα μας τύχει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου