Για την Έλενα

Σε πήρα απ' το χέρι και σε οδήγησα στο δωμάτιο. Σε έγδυσα και σε ξάπλωσα μπρούμυτα στο κρεβάτι. Σου έκανα μασάζ με αιθέρια έλαια σε όλη την πλάτη σου μέχρι που ήσουν απόλυτα χαλαρή.
Ηρέμισες και γλίστρησες το χέρι σου προς το μουνάκι σου κι άρχισες να χαϊδεύεσαι όσο εγώ σε έτριβα. Τότε γλίστρησα κι εγώ το ένα μου χέρι κοντά στο δικό σου ενώ το άλλο σου έκανε μασάζ στα πόδια.

Μικρά βογγητά και αναστεναγμοί έβγαιναν απ' τα χείλη σου όμως δεν ήθελα να τελειώσεις τόσο γρήγορα. Σταμάτησα να παίζω με το μουνάκι σου, σε έπιασα από τη μέση και σε γύρισα ανάσκελα αυτή τη φορά. Ένιωσα πως ήθελες περισσότερη προσοχή, εκεί, ανάμεσα στα πόδια σου και ρούφηξα το υγρό σου μουνί για λίγο.

Σταμάτησα ξανά όταν ένιωθα να φτάνεις στο τέλος. Γλίστρησα το σώμα μου προς τα πάνω και τα πόδια σου το αγκάλιασαν. Το καυλί μου και τα πρησμένα μου αρχίδια τρίβονταν πάνω στην κλειτορίδα σου και στην τρύπα σου. Ξανά άπλωσα πάνω σου λάδι κι εσύ αναστέναξες ξανά και ξανά ενώ το μουνάκι σου γινόταν όλο και πιο υγρό.


Τώρα συγκεντρώθηκες κι εσύ στον τρόπο που τριβόσουν πάνω μου. Παράλληλα έπαιζες με το στήθος σου. Το έπιανες, το τσίμπαγες, το πίεζες... Ήρθα πιο κοντά σου και πήρα τα βυζιά σου στο στόμα μου, ρουφώντας τα ένα-ένα μαλακά. Πρόσεξα εκείνη τη στιγμή ότι τα μάτια σου ήταν κλειστά. Έτσι με πολύ αργές και ήρεμες κινήσεις γλίστρησα αργά όλον τον πούτσο μου μέσα στο καυλωμένο σου μουνί. Ούρλιαξες και τέντωσες απότομα όλο σου το κορμί.

Άρχισα να σε γαμάω αργά, αλλά εσύ με έκανες να αυξάνω το ρυθμό μου.

Τελείωσες με μια δυνατή κραυγή και με τα χύσια σου να πλημυρίζουν το καυλί μου. Σταμάτησα και σε ξάπλωσα ξανά προς τα πίσω καθώς το μουνί σου ακόμα έσταζε κι εσύ έτρεμες ολόκληρη.

Όμως ακόμα δεν είχε τελειώσει τίποτα.

Πραγματικά εκείνη τη στιγμή δεν άντεχες το παραμικρό άγγιγμα πάνω στο μουνί σου. Τιναζόσουν. Έτσι ήρθα στο πρόσωπό σου και σε φίλησα με ατελείωτο πάθος. Συνέχισα για ώρα. Μέχρι τη στιγμή που σε γονάτισα μπροστά μου κι εσύ άρχισες να γλύφεις τον πούτσο μου. Πάνω, κάτω σε όλο του το μήκος. Με παίρνεις στο στόμα σου και με καρφώνεις με τα φοβερά γκρίζα μάτια σου. Συνέχισες να με τσιμπουκώνεις μέχρι που αποφάσισες ότι με ήθελες ξανά μέσα σου.

Τότε με ξάπλωσες εσύ στο κρεβάτι απότομα και κάρφωσες το μουσκεμένο σου μουνί πάνω στον σκληρό πούτσο μου που έσταζε από καύλα. Άρχισες να γαμιέσαι δυνατά πάνω μου. Να ξεσκίζεσαι. Ούρλιαζες, βόγκαγες, σχεδόν έκλαιγες γιατί γαμιόσουν τέλεια. Έχωνες το καυλί μου όσο πιο βαθειά μέσα σου μπορούσες και το μουνί σου είχε χύσει τόσο πολύ που τα υγρά σου πετάγονταν πάνω μας.
Συνέχιζες να καρφώνεσαι ώσπου με έχυσες ξανά με δυνατές στριγκλιές και κατέρρευσες πάνω στο στήθος μου. Ήσουν ξεθεωμένη αλλά εγώ σε χρειαζόμουν ακόμα. Σε σήκωσα μπροστά μου ξανά στα γόνατα και έχωσα το καυλί μου ανάμεσα στα βυζιά σου. Σου τα γάμησα κι αυτά. Γλιστρούσα από τον ιδρώτα και τα χύσια που μου άφησες. Τα χύσια έτρεχαν ποτάμια ακόμα από το μουνί σου και έσταζαν πάνω στα μπούτια σου.

Άρχισα να σε χύνω πάνω στα βυζιά σου κι εσύ άρπαξες τον πούτσο μου και τον έτριψες πάνω στο λαιμό σου, στα χείλη σου, σε όλο σου το πρόσωπο, στα μαλλιά σου, παντού. Έχυνα σαν τους γαμιάδες στις τσόντες, ασταμάτητα! Ήσουν παντού γεμάτη χύσια. Προσπαθούσες να τα αρπάξεις με τη γλώσσα σου και να τα καταπιείς.

Επιτέλους σταμάτησα να χύνω αλλά εσύ συνέχισες να με γλύφεις μέχρι να με καθαρίσεις και την τελευταία σταγόνα του σπέρματός μου. Σε φίλησα παθιασμένα και δυνατά. Μοιραστήκαμε τα χύσια που είχες στη γλώσσα σου. κατέβασα το ένα μου χέρι ανάμεσα απ' τα πόδια σου κι έπαιξα με την κλειτορίδα σου. Σου γάμησα ξανά το μουνί με τα δάχτυλά μου κι εσύ βόγκαγες μέσα στο στόμα μου.

Εξουθενωμένοι και δύο γυρίσαμε σε 69. Γλύφαμε και ρουφάγαμε ο ένας τον άλλον για ώρα. Αν και τόσο κουρασμένοι χύσαμε για μια ακόμη φορά ο ένας στο στόμα του άλλου. Μόλις ξαπλώσαμε σου είπα:

-    "Μωρό μου, σε λατρεύω. Γαμιόμαστε τόσο καλά μαζί που ο πούτσος μου πια σου ανήκει..."

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου