Δυο γυναίκες κάνουν καυτό δώρο

Γεια σας, είμαι η Τζίνα, είμαι 21, με μακριά καστανά μαλλιά και πονηρά μελί ματάκια. Έχω ύψος 1.70, ζουμερές και σφιχτές καμπύλες που κολάζουν και μοναχό και ένα πολύ ανοιχτό μυαλό.
Το σεξ στριφογυρνάει στο μυαλό μου. Θέλω συνέχεια να ικανοποιώ το ξυρισμένο μου μουνάκι και συγκεκριμένα με τον 22άρη μακρύ και
χοντρό πούτσο του Αλέξη με τον οποίο εδώ και ένα χρόνο έχω ζήσει τις πιο καυλιάρικες στιγμές της ζωής μου.

Μία από τις πιο έντονες εμπειρίες μας μαζί έγινε πριν από δύο μήνες. Είχα οργανώσει ένα πάρτι-έκπληξη στο διαμέρισμά μου με όλους τους φίλους μας. Όταν πέρασε η ώρα και όλοι οι άλλοι έφυγαν, ενώ είχα ήδη από πριν ξυρίσει το μουνάκι μου και αρωματίσει το σαγηνευτικό κορμί μου, χωρίς να φοράω καθόλου εσώρουχα κάτω από το μαύρο κοντό φορεματάκι μου όπως το προτιμάει ο Αλέξης, του ζήτησα να πάει να χαιρετήσει τους φίλους μας και κρυφά πήγα να ετοιμάσω ένα ζεστό μπάνιο με αφρόλουτρο και αιθέρια έλαια.
Στην αναμονή αυτών που θα ακολουθούσαν, το σώμα μου ανατρίχιαζε και ήμουν ήδη πολύ υγρή. Όταν ο Αλέξης επέτρεψε, άρχισα να τον φιλάω παθιασμένα και να τρίβω τον πούτσο του που ήταν ήδη σκληρός, πάνω από το παντελόνι. Έβγαλε έναν βαθύ αναστεναγμό και έτριψε τις σκληρές μου ρώγες μέσα από το μικροσκοπικό φόρεμά μου και ύστερα κατέβασε το χέρι του και άρχισε να τρίβει την κλειτορίδα με τον έντονο παθιασμένο ρυθμό των κορμιών μας. Τότε όμως, τραβήχτηκα απότομα, όπως ήταν προσχεδιασμένο, και τον οδήγησα στο μπάνιο. Τον διέταξα να βγάλει τα ρούχα του και να μπει μέσα στη ζεστή μπανιέρα.

Όταν προσπάθησε να με αγγίξει, του είπα να κάνει αυτό που του λέω διότι η νύχτα του επιφύλασσε πολλά. Βυθίστηκε μέσα στο νερό και εγώ φορώντας ακόμα τις ψηλές γόβες μου και το μικροσκοπικό μου φόρεμα άρχισα να τον τρίβω και να πλένω αισθησιακά όλο του το κορμί. Παρόλο που τα βυζιά μου ζητούσαν το άγγιγμά του και οι ρώγες μου ήθελαν απεγνωσμένα να νιώσουν τη γλώσσα του επάνω τους, δεν τον άφησα να με παρασύρει μέσα στη μπανιέρα μαζί του.

Τότε έσκυψα και έπιασα τον τεράστιο πούτσο του και τον πήρα στο στόμα μου. Εκείνος βογκούσε και έσπρωχνε το κεφάλι μου όλο και πιο κοντά του μέχρι που το κόντεψα να πνιγώ. Αφού έχυσε στο πρόσωπό μου εγώ καυλωμένη έγλειψα τα χείλη μου, του είπα να βγει αμέσως από την μπανιέρα, τον οδήγησα στην κρεβατοκάμαρα και έτσι βρεγμένος και καυλωμένος που ήταν, τον έριξα στο κρεβάτι και τον έδεσα σφιχτά στα σίδερα του κρεβατιού με δύο μεταξωτά μαντίλια. Εκείνη τη στιγμή τον κοίταξα προκλητικά και του είπα:

-    «Ετοιμάσου να ζήσεις τη μεγαλύτερη καύλα της ζωής σου…»

Και άνοιξα την ντουλάπα και άφησα να φανεί το γυμνό δίμετρο σώμα της ξανθιάς φίλης μου, Έλενας. Μόλις την είδε, ο Αλέξης τα έχασε. Ακούμπησα τα πλούσια και καλοσχηματισμένα βυζιά της Έλενας και ξεκίνησα να τη φιλάω παθιασμένα. Γύρισα και κοίταξα τον Αλέξη με ένα πουτανίστικο βλέμμα ο οποίος είχε μείνει σαστισμένος και απόλυτα καυλωμένος. Η Έλενα με ακούμπησε στην πολυθρόνα και πήρε αποφασιστικά το πάνω χέρι στην εξέλιξη της βραδιάς. Ξεκούμπωσε αργά το φορεματάκι μου και άρχισε να ερεθίζει όλο το κορμί μου με την καυτή της γλώσσα.

Εγώ εκείνη τη στιγμή άνοιξα τα πόδια μου διάπλατα για να δώσω στον Αλέξη τη θέα του καλοξυρισμένου μουνιού μου και άρχισα να δαχτυλώνομαι επιδεικτικά μπροστά του. Ο Αλέξης έδειχνε να μην αντέχει άλλο και να προσπαθεί να λυθεί για να συμμετάσχει και αυτός στα καυτά μας παιχνίδια. Ένα ηδονικό ρίγος διαπέρασε το κορμί μου καθώς η Έλενα κατέβηκε και μου έκανε ένα απίστευτο γλυφομούνι.
Όταν τελείωσε, σηκωθήκαμε και ενώ εγώ κατευθύνθηκα προς τον Αλέξη, η Έλενα βγήκε από το δωμάτιο. Άρχισα να τον φιλάω και πλησίασα τις καυλωμένες μου ρώγες στο στόμα του. Αυτός τις έγλυφε αχόρταγα μιας και δεν μπορούσε να συγκρατηθεί άλλο ενώ είχα καθίσει δίπλα του χωρίς να τον ακουμπάω. Εκείνη τη στιγμή μου ψιθύρισε στο αφτί:

-    «Σε θέλω τώρα, δεν αντέχω άλλο. Θέλω να σας πάρω και τις δύο από παντού, θέλω να γίνετε οι πουτάνες μου. Λύσε με για να σου δείξω τι θα πει ηδονή..»

Τότε εγώ του απάντησα:

-    «Μην βιάζεσαι ακόμα. Κράτα τις δυνάμεις σου για μετά…»

Εκείνη τη στιγμή μπήκε η Έλενα κρατώντας ένα μπουκάλι σαντιγί και αφότου τον πλησίασε έδωσε το σύνθημα για την έναρξη του ομαδικού μας παιχνιδιού αλείφοντας μια μεγάλη ποσότητα πάνω στους γυμνασμένους κοιλιακούς του. Αρχίσαμε και οι δύο να γλύφουμε προς τα κάτω και όταν οι γλώσσες μας συναντηθήκανε πάνω στην καυλωμένη πουτσάρα του Αλέξη, φιληθήκαμε ενώ συγχρόνως γλύφαμε και το πουτσοκέφαλό του. Εκείνη τη στιγμή η Έλενα διέκοψε το φιλί, άρπαξε το μπουκάλι της σαντιγί και άπλωσε μια μεγάλη ποσότητα πάνω στα προικισμένα μου στήθια. Ακολουθώντας το παράδειγμά της έκανα το ίδιο και αρχίσαμε να τρίβουμε η μία τα βυζιά της άλλης.

Όταν πλέον κοντεύαμε να λιώσουμε από καύλα, σηκώθηκα και έλυσα τα δεσμά του Αλέξη ο οποίος έξαλλος δεν έχασε χρόνο. Με άρπαξε από τα μαλλιά, με έριξε κάτω και μου τον έβαλε βίαια στο στόμα. Η Έλενα ήρθε από πίσω μου και με δαχτύλωνε. Όταν ο Αλέξης ήταν έτοιμος να χύσει βγήκε από το στόμα μου, πήγε από πίσω μου, μου άνοιξε τα μπουτάκια μου και μπήκε μέσα μου με τη μία. Ξεκίνησε να με γαμάει γρήγορα και δυνατά μέχρι που έχυσε μέσα μου. Ο δεύτερος μου οργασμός δεν άργησε να έρθει αλλά ο Αλέξης ήθελε και άλλα. Έπιασε την Έλενα, την έστησε στα τέσσερα και έβαλε το δάχτυλό του στο τουρλωτό κωλαράκι της. Εκείνη αναστέναξε αφού φανταζόταν ήδη τι την περίμενε. Εγώ σηκώθηκα τρέμοντας απ’ την καύλα και πήγα να βοηθήσω τον Αλέξη να τεντώσουμε την κωλοτρυπίδα της Έλενας.

Όταν ένιωσε και τα δύο μας δάχτυλα βαθιά μέσα στον κώλο της, άφησε το πιο ηδονικό βογκητό που έχω ακούσει ποτέ. Τότε πρόσεξα ότι παρόλο που το υγρό μουνάκι της ήταν φρεσκοξυρισμένο σφιχτό και γυαλιστερό, δεν είχε κάνει καλή δουλειά στην άλλη τρύπα. Έσκυψα γρήγορα και ψιθύρισα κάτι στον Αλέξη. Η Έλενα δεν κατάλαβε τίποτα -ούτε εγώ θα καταλάβαινα με δύο δάχτυλα να μου ξεσκίζουν το κωλαράκι.

Ο Αλέξης τη σήκωσε απότομα και έβαλε το δάχτυλό του τόσο βαθιά που ένιωσα να τεντώνομαι και εγώ εκεί πίσω όταν τον είδα. Την έριξε με δύναμη στο κρεβάτι και την έδεσε μπρούμυτα με τα μεταξωτά μαντήλια που ήταν δεμένος πριν αυτός. Εγώ άνοιξα το συρτάρι μου και πήρα το ξυραφάκι μου. Άπλωσα λίγη σαντιγί πάνω της και άρχισα να την ξυρίζω. Όταν τελείωσα τα σφιχτά κωλομεράκια της έλαμπαν και η άτριχη τρυπούλα της έμοιαζε να μας παρακαλάει. Η Έλενα στο μεταξύ είχε λιώσει από καύλα και φώναζε να γαμήσουμε τον κώλο.

Τότε ο Αλέξης είχε μια πολύ καλή ιδέα. Πήρε το ξυραφάκι, έγλυψε τη λαβή και της την κάρφωσε βίαια -μπήκε όλη μέσα με τη μία. Άρχισε να τη γαμάει γρήγορα με το ξυραφάκι ενώ μου έσπρωχνε το κεφάλι στον τεράστιο πούτσαρό του ακόμη μια φορά. Ήθελε και τρίτη πίπα; Εγώ πάντως δεν είχα κανένα πρόβλημα να του τη δώσω. Η Έλενα κόντευε να πεθάνει απ’ την καύλα και μας ικέτευε να τη γαμήσουμε από παντού. Φώναζε κλαίγοντας:

-    «Λύστε με σας παρακαλώ! Θέλω να τον πάρω από παντού! Από παντού σας λέω!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου