Σε θέλω

Θέλω τόσο πολύ να σε νιώσω να με αγγίζεις... Να νιώθω το κορμί σου πάνω στο δικό μου, να σε νιώσω μέσα μου! Είμαστε τόσο μακριά ο ένας από τον άλλον. Το ξέρουμε. Από την αρχή ξέραμε ότι όλο αυτό δεν θα βγάλει πουθενά.
Ότι είναι ένα αδιέξοδο... Και τελικά συμβιβαστήκαμε με αυτό.

Δεν είναι μόνο η ερωτική έλξη, είναι τα συναισθήματα πιο πολύ που με βασανίζουν.
Οι ατέλειωτες ώρες που μιλούσαμε στο τηλέφωνο και κάναμε τηλεφωνικό σεξ με έκαναν να σε νιώθω εκείνη την ώρα κοντά μου. Ήμουν σίγουρη πως τα ζούσα όλα αυτά και δεν ήταν μόνο περιγραφές.

Σε άκουγα να μου μιλάς και το μουνάκι μου έσταζε... Το καυλί σου με ξέσκιζε. Η γλώσσα σου έπαιζε με την κλειτορίδα μου... Ήμουν σίγουρη ότι τα ζούσα όλα! Οι οργασμοί που μου χάρισες απλά και μόνο εξιστορώντας μου τι θέλεις να μου κάνεις, ήταν ανεπανάληπτοι. Πρώτη φορά, με σένα, τελείωνα και τα υγρά μου πετάγονταν με δύναμη από το μουνάκι μου.
Όμως θέλω όλα αυτά που λέγαμε να τα κάνουμε πράξη. Θέλω να έρθω στην πόλη σου να σε βρω, να μείνω μαζί σου σε ένα σπίτι μια βδομάδα ολόκληρη και να μη βγούμε έξω ούτε στιγμή. Να κλειστούμε εκεί μέσα και να τα κάνουμε όλα! Να γαμηθούμε, να ξεσκιστούμε, να κάνουμε έρωτα... Όλα...

Να πάρω στο στόμα μου τον πούτσο σου, που τόσο λαχταράω και με τρελαίνει να τον κοιτάζω την ώρα που τον παίζεις για μένα στην κάμερα, και να στον ρουφήξω δυνατά, να παίξω με το κεφαλάκι του, να τον παίξω πάνω στη γλώσσα μου, να με πνίξει μπαίνοντας όλος μέσα στο στόμα μου, μέχρι το λαρύγγι...

Θέλω να γευτώ το καυτό σπέρμα σου, να τρέχει έξω από το στόμα μου και να στάζει πάνω στις ρώγες μου. Θέλω να χαϊδέψω και να γλείψω τα αρχίδια σου, να τον παίζεις και εγώ να ασχολούμαι με αυτά. Να μου γαμήσεις το στόμα με τον πούτσο σου μωρό μου, να μου κρατάς το κεφάλι, να τραβάς τα μαλλιά μου και να μπαινοβγαίνεις στο στόμα μου σαν να είναι μουνί.

Θέλω να γλύψεις απαλά της ρώγες μου, να χαϊδέψεις της βυζάρες μου, που τόσο πολύ σ' αρέσουν, να τσιμπάς και να δαγκώνεις με όλο και περισσότερη δύναμη, μέχρι να με καυλώσεις τρελά.

Να κατέβεις αργά προς το μουνάκι μου, που τόση ώρα καίγεται για σένα, να το τρίψεις ελαφρά, να φιλάς κάθε του σημείο γύρω-γύρω και μετά να το ανοίξεις, να δεις πόσο υγρό και καυλωμένο είναι για πάρτι σου. Να δαγκώσεις τα μουνοχειλάκια του και να ακουμπήσεις τη γλώσσα σου πάνω στην πρησμένη κλειτορίδα του. Και να ξεκινήσεις το παιχνίδι μαζί της, ενώ βάζεις ένα και μετά δυο δάχτυλα στην τρύπα μου.
Θέλω να νιώσω τι γλώσσα σου μέσα στην τρύπα μου, να με γαμήσεις με αυτή, να αφήσω πάνω της τους χυμούς μου. Αυτό που με τρελαίνει να κάνεις είναι να παίζεις με την κλειτορίδα μου και να έχεις ένα δάχτυλο στο μουνάκι και ένα στο κωλαράκι μου. Αυτό μπορεί να με οδηγήσει σε απίστευτο οργασμό.

Αλλά τίποτα δεν μπορεί να συγκριθεί με το πόσο θέλω να με σκίσεις. Πόσο πολύ θέλω να χώσεις το καυλί σου βαθιά στις τρύπες μου και να της γαμήσεις άγρια. Να με στήσεις στα τέσσερα και να μου τον καρφώνεις μια στο μουνί και μια στον κώλο.

Να τραβάς τα μαλλιά μου και να με γλύφεις στην πλάτη. Να παίζεις με της ρώγες μου και να τρίβεις δυνατά το μουνί μου που στάζει και καίγεται, ενώ εγώ ουρλιάζω από καύλα και πόθο για σένα. Να λες πως είμαι το μικρό σου πουτανάκι, που το σκίζεις όπως και όποτε θέλεις. Πως είμαι μια καριόλα που γουστάρει να γαμιέται μόνο μαζί σου.

Και έτσι είναι αγάπη μου, μόνο εσένα θέλω. Είσαι ο γαμιάς μου, ο άντρας μου και μόνο εσύ θέλω να με γαμήσεις έτσι. Θέλω να ξαπλώσεις και να έρθω να κάτσω πάνω στο καυλί σου και να σκίσω το μουνί μου με αυτό. Να χοροπηδάω πάνω-κάτω στον πούτσο σου σαν τρελή και να σε κοιτάζω στα μάτια, να βλέπω την ικανοποίηση και την ηδονή μέσα τους. Αυτό το βλέμμα σου με τρελαίνει...

Πότε να με κρατάς από τη μέση και να με ανεβοκατεβάζεις πάνω στον πούτσο σου και πότε να με αφήνεις να κάνω εγώ ότι θέλω και εσύ να παίζεις με τις βυζάρες μου. Θέλω να με πάρεις αγκαλιά, να κολλήσουν τα κορμιά μας λίγο πριν το τέλος, και να δώσουμε το πιο παθιασμένο μας φιλί ενώ χύνουμε ταυτόχρονα.

Είναι τόσα πολλά αυτά που θέλω να κάνουμε μαζί, που θα μπορούσα να σου γράφω μέρες ολόκληρες. Όμως δεν σε έχω καρδιά μου, δεν είσαι τα βράδια στο κρεβάτι μαζί μου, έστω για μια αγκαλιά. Μας χωρίζουν πολλά χιλιόμετρα, αλλά να ξέρεις πως θα είσαι πάντα στην καρδιά μου και πως πάντα το μουνάκι μου θα υγραίνεται όταν ακούει την φωνή σου στο τηλέφωνο.

Και κάποια στιγμή, που δεν αργεί, όλα αυτά θα γίνουν πραγματικότητα. Έστω για μια φορά, χωρίς μέλλον... Θα γίνουν όμως... Γιατί θέλω... Σε θέλω...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου