Η καυλιάρα Αιμιλία

Ο Δημήτρης είναι φίλος μου. Ή μάλλον καλύτερα γνωστός μου. Κοπελιά του είναι η Αιμιλία την οποία και γνώρισα τυχαία σε μια καφετέρια που πίναμε καφέ με τον Δημήτρη.
Πέρναγε τυχαία και ο Δημήτρης της είπε να κάτσει.

Η Αιμιλία δεν το πολυσκέφτηκε και έκατσε. Έκατσε σε μια καρέκλα ανάμεσα σε μένα και τον Δημήτρη. Φορούσε ένα κοντό φορεματάκι μαύρες γόβες και ένα ζακετάκι από πάνω, το οποίο μόλις έκατσε έβγαλε και εμφανίστηκε ένα καυτό ντεκολτέ. Τα μάτια μου χωρίς να το θέλω έπεφταν πάνω της, κάτι που δεν έδειχνε να την ενοχλεί αλλά το απολάμβανε μάλλον.

Ο Δημήτρης δεν της έδινε και πολύ σημασία, μίλαγε με ένα άλλο παιδί από το δίπλα τραπέζι. Και έτσι η Αιμιλία μίλαγε μαζί μου κάνοντας κάποιες κινήσεις που έδειχναν ότι γουστάρει φάση. Σήκωνε δήθεν τυχαία το φορεματάκι της ελαφρώς, κάτι που με καύλωνε και φαινόταν έντονα. Η Αιμιλία το κατάλαβε αλλά δεν καρφώθηκε αμέσως. Περίμενε την κατάλληλη στιγμή, η οποία δεν άργησε.
Μετά από λίγο ο Δημήτρης πήγε τουαλέτα και ήταν η ώρα που η καυλιάρα η Αιμιλία εκδηλώθηκε. Χωρίς να κολλήσει καθόλου μου πιάνει το πόδι, έρχεται κοντά στο αφτί μου και μου λέει:

-    «Δεν έχεις καυλώσει μόνο εσύ, έχω καταλάβει πόσο καυλωμένος είσαι. Κάνει μπαμ!»

Κόλλησα για λίγο αλλά χαμογέλασα και την κοίταγα στην πρόστυχη φατσούλα της με βλέμμα γεμάτο υποσχέσεις. Αυτή δεν έμεινε εκεί, το συνέχισε. Πήρε το κινητό μου έγραψε το νούμερο της και μου είπε:

-    «Ξέρεις τι να κάνεις μόλις φύγουμε…»

Δεν περίμενα κάτι τέτοιο με τίποτα αλλά μου άρεσε. Μόνο που σκεφτόμουν τον Δημήτρη αλλά δεν άργησα να το ξεπεράσω. Εκείνη την ώρα ήρθε ο Δημήτρης και έκατσε δίπλα μου, από την άλλη μεριά όμως. Μιλάγαμε και με ρώταγε πως βλέπω την Αιμιλία. Το μόνο που του απάντησα ήταν πως είναι ωραία κοπέλα και το σταμάτησα εκεί.

Μετά από λίγο η Αιμιλία είπε πως θα φύγει. Ο Δημήτρης της είπε:

-    «Κάτσε, θα σε πάω εγώ σε λίγο..»

Αλλά προσποιήθηκε πως δεν έχει όρεξη να μείνει άλλο και πως θα πάει μόνη. Χαιρέτισε και έφυγε. Μόνο και μόνο από το περπάτημα της ο πούτσος μου είχε καυλώσει πάλι. Ήταν θεά! Δεν άργησα να σηκωθώ και εγώ για να φύγω. Ο Δημήτρης μου πρότεινε να πάω για ποτό εκεί που θα πάει με τους φίλους του αλλά του είπα πως έχω κανονίσει αλλού. Κάποια άλλη φορά ευχαρίστως και χαιρετηθήκαμε.

Το πρώτο πράγμα που έκανα μόλις βγήκα ήταν να πάρω τηλέφωνο την Αιμιλία. Χτύπησε μια φορά και το σήκωσε αμέσως.

-    «Άντε καυλιάρη μου δεν αντέχω άλλο, θέλω να γευτώ το καυλί σου μέσα μου!»

Μου είπε και μου έδωσε την διεύθυνση του σπιτιού της που θα ήταν μόνη της για όλο το βράδυ.

Δεν το πολυσκέφτηκα και πήγα σχεδόν τρέχοντας. Χτύπησα το κουδούνι και άνοιξε σχετικά γρήγορα. Μόλις την είδα κόντεψα να τελειώσω πάνω μου. Φορούσε ένα δείγμα φούστας, καλσόν σκούρο, τις μαύρες γόβες και ένα κολλητό μπλουζάκι από το οποίο ξεχώριζαν οι ρώγες αφού δεν φόραγε τίποτα από μέσα. Χωρίς να μου πει κάτι άρχισε να με φιλάει και να μου πιάνει τον πούτσο.

-    «Δεν αντέχω άλλο… θέλω να το γευτώ!!!», ξεφώνισε και γονάτισε ενώ μου ξεκούμπωσε το παντελόνι.

Ο πούτσος μου πετάχτηκε έξω και τον έπιασε με τα χείλια της. Η πιτσιρίκα ήξερε να πιπώνει πολύ καλά για την ηλικία της. Μου τον έγλυφε και τον ρούφαγε με τόση μανία που δεν άργησα να τελειώσω από την πολλή καύλα. Πήγα να τραβηχτώ μήπως δεν θέλει αλλά με κράτησε από τα οπίσθια και τα ρούφηξε όλα ενώ με κοίταγε με πρόστυχο βλέμμα. Η καριόλα!

Σηκώθηκε και πήγε και έκατσε πάνω στο γραφείο, ενώ έβγαλε την φούστα και την μπλούζα της. Την έβλεπα με το καλσόν και τις γόβες και ξανά καύλωνα. Ήταν πολύ καριόλα. Πήγα κοντά της και της έσκισα το καλσόν έτσι ώστε να έχω πρόσβαση στο μουνάκι της που είχε γεμίσει υγρά. Αφού την φίλησα παθιασμένα για λίγο και ενώ ταυτόχρονα της χάιδευα τα μουνοχειλάκια της, έσκυψα και έφερα την γλώσσα μου στην κλειτορίδα της. Την έγλυφα με μανία και έβαζα την γλώσσα μου όσο πιο βαθιά μπορούσα.

Μου κράταγε το κεφάλι εκεί σαν να ήθελε να το βάλει όλο μέσα. Άρχισα να της γλύφω την κλειτορίδα πιο έντονα και της έβαλα ένα δάχτυλο στο μουνάκι της, το οποίο έβαζα και έβγαζα όλο και πιο γρήγορα… μέχρι που δεν άντεξε άλλο και γέμισε το στόμα μου με τα υγρά της. Είχανε πολύ ωραία γεύση! Την έγλυψα για τα καλά κάτι που την καύλωσε τρελά και ήθελε να γαμηθεί επειγόντως!

Όπως ήτανε στο γραφείο κατέβηκε, μου γύρισε πλάτη και έσκυψε ελαφρώς. Εγώ της έσκισα λίγο ακόμη το καλσόν και κάρφωσα τον πούτσο μου στο μουνάκι της. Αναστέναξε και μου φώναξε:

-    «Σκίσε με καυλιάρη μου! Κάνε με να νιώσω το πουτανάκι σου η καριόλα!!!»

Άρχισα να την γαμάω όλο και πιο δυνατά μέχρι που αλλάξαμε στάση. Έκατσε στα τέσσερα στο πάτωμα και έβαλε ένα δάχτυλο στον κώλο της. Πήγα από πίσω της, της ξανακάρφωσα το μουνάκι και έβαλα το δικό μου δάχτυλο στον κώλο της. Άρχισε να τρέμει από την καύλα και να μου φωνάζει:

-    «Τον θέλω στο κωλαράκι μου!!!»

Χωρίς δεύτερη σκέψη τον έβγαλα και τον ακούμπησα στην κωλοτρυπίδα της και τον έσπρωχνα σιγά-σιγά. Αλλά η καριόλα είχε τόσες καύλες που με μια απότομη κίνηση προς τα πίσω, τον πήρε όλον μέσα της και άρχισε να βογκάει από καύλα. Την πήδηξα με μανία από τον κώλο και λίγο πριν τελειώσω τραβήχτηκα και σηκώθηκα. Έκατσα στην καρέκλα του γραφείου και την έβαλα να κάτσει πάνω στο γραφείο έτσι ώστε να με βλέπει. Της έπιασα το πόδι και άρχισα να το φιλάω και να το γλύφω όπως ήταν με το καυλιάρικο καλσόν.

Στη συνέχεια η Αιμιλία το τράβηξε και μαζί με το άλλο άρχισε να μου παίζει τον πούτσο. Έκανε κάτι που με καύλωνε πάρα πολύ και το καταλάβαινε και η ίδια. Η καριολίτσα συνέχιζε όλο και πιο έντονα. Μέχρι που ήρθε η έκρηξη και της γέμισα τα καυλιάρικα πόδια της με το σπέρμα μου. Κάπου εκεί πλυθήκαμε και μετά από λίγο έφυγα…

Η φάση έγινε στην Θεσσαλονίκη και εγώ την επόμενη μέρα έφυγα για Αθήνα. Από τότε δεν έχω ξαναδεί ούτε τον Δημήτρη ούτε την Αιμιλία. Αν και θα το ήθελα. Η Αιμιλία ήταν 18 και εγώ 24. Από τα καλύτερα γαμήσια!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου