Δώρο γενεθλίων

Νομιζω πως πρωτ’ απ’ όλα, θα έπρεπε να εξηγήσω τη δυσάρεστη κατάσταση στην οποία βρέθηκα εκείνη την εποχή. Πλησίαζαν, βλέπετε, τα γενέθλια του φίλου μου και ειλικρινά δεν είχα ιδέα τι θα μπορούσα να του πάρω. Αν και το πορτοφόλι μου δεν άντεχε την αγορά μιας Πόρσε ή κάποιου εξίσου πολυδάπανου δώρου, τα λεφτά δεν ήταν το κύριο πρόβλημα. Το πρόβλημα ήταν πως δεν ήξερα τι θα τον ευχαριστούσε αληθινά. Ξέρετε πόσο περίεργοι είναι οι άντρες με τα δώρα τους μερικές φορές.
Έτσι αποφάσισα να ζητήσω τη συμβουλή της φίλης και γειτόνισσας μου Μαρίας.

Η Μαρία έχει τα κλασικά χαρακτηριστικά γνωρίσματα και το σώμα που προέρχεται από τη σουηδική της κληρονομιά. Με Έλληνα πατέρα και Σουηδέζα μητέρα, είχε μπλε παγωμένα μάτια, λευκή γαλακτερή επιδερμίδα και μακριά ξανθά μαλλιά που πέφτουν κάτω από τους ώμους της. Ήταν προικισμένη μ’ αυτά τα τέλεια στρογγυλεμένα στητά κι υπερήφανα στήθη, που τόνιζαν τη μικροσκοπική της μέση και μακριά υπέροχα κι ατέλειωτα πόδια. Παρ’ όλο που η φύση την είχε προικίσει τόσο πλούσια, ποτέ δεν την είχα δει να βγαίνει έξω με άντρες ή να δέχεται κανέναν στο διαμέρισμα της. Η Μαρία είναι το κορίτσι που προσκαλώ όταν καλούμε κόσμο για δείπνο και υπάρχει κάποιος προσκεκλημένος χωρίς συνοδό. Ακόμα και με τέτοιες συνθήκες, η Μαρία έχει τον τρόπο της να λάμψει, προκαλώντας το θαύμασμο όλων των παρευρισκομένων. Και εδικά το δικό μου. Αυτός είναι κι ο λόγος που με έκάνε να απευθυνθώ σ’αυτήν για το πρόβλημα μου.


Όταν μου άνοιξε σκέφτηκα πως θα έκανε ήλιοθεραπεία, γιατί φορούσε ένα κοντό μπουρνούζι που έκανε ό,τι μπορούσε το καημένο για να καλύψει το καταπληκτικό της κορμί το μισοκρυμμενο από ένα μικρoσκοπικό κίτρινο πλεχτό μπικίνι. Ειλικρινά δεν είχα συνειδητοποιήσει ότι τα στήθη της ήταν τόσο μεγάλα. Αλλά φαινόντουσαν σαν μια ποσότητα τέλειας αγαλματένιας σάρκας, που οι μικροσκοπικές τιράντες του μπικίνι της μάταια προσπαθούσαν να συγκρατήσουν. Και ο τρόπος με τον οποίο οι ρώγες της κάρφωναν επιδεικτικά το πάνω μέρος του μπικίνι της ήταν αρκετός για να κάνει ολόκληρο το γυναικείο πληθυσμό να ουρλιάξει από ζήλια. Πάνω από ένα ποτήρι παγωμένο άσπρο κρασί, εξήγησα στην Μαρία το πρόβλημα μου. Εκλιπαρώντας την κυριολεκτικά για κάποιο είδος βοήθειας.

Την παρακολουθούσα καθώς έπινε με αργές, γεμάτες γουλιές το κρασί της. Με τη ματιά της να καρφώνεται επάνω μου με σημασία. Και τότε μια αναλαμπή φώτισε τα ζωηρά μπλε μάτια της, μια λάμψη που ποτέ πριν δεν είχα παρατηρήσει. Αν ήμασταν στη Σουηδία, άρχισε, θα ‘ξερα τι ακριβώς έπρεπε να του προσφέρεις και είναι κάτι το οποίο ονειρεύονται όλοι οι άντρες, αλλά πολλοί λίγοι σ’ αυτή τη χωρά έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν.

- Και τι ακριβώς είναι αυτό; ρώτησα γρήγορα.
- Θα μπορούσες να του προσφέρεις την ευχαρίστηση να του κάνουν έρωτα δυο γυναίκες συγχρόνως, είπε, μ’ ένα ντροπαλό χαμόγελο να σκάει στα ρουμπινένια χείλια της.

Στιγμιαία συνειδητοποίησα ότι η ιδεα να του κάνουν έρωτα δυο γυναίκες ταυτόχρονα, θα ‘φερνε στον φίλο μου ρίγη συγκίνησης. Αναγνώρισα ότι θα τον ξετρέλαινε κι ότι θα ήταν ικανός να κομπάζει και να καυχιέται στους συναδέλφους του στο γραφείο για μήνες. Και ξέροντας τη Μαρία, από γυναικείο ένστικτο, καταλάβαινα ότι το έλεγε χωρίς να έχει απώτερες βλέψεις πάνω στον φίλο μου. Απλά και μόνο δεν ήταν ο τύπος της. Αναρωτήθηκα παρ’ όλα αυτά τι τύπος γυναίκας ήταν, και πόσο λίγα ήξερα γι’ αυτήν.

- Ακούγεται τέλειο, της είπα, με το πρόβλημα μου φαινομενικά λυμένο, θα ήθελες όμως να το κάνεις για μένα; τη ρώτησα.
- Γιατί όχι; μου απάντησε με τα μάτια της ν’ αστράφτουν. Όλα τα πράγματα έχουν όμως την τιμή τους.
- Ποια είναι; την καλόπιασα. Πες μου απλά ένα νούμερο και θα σε πληρώσω.
- Η τιμή μου είσαι εσύ, είπε με βραχνή φωνή, που έκανε την αναπνοή μου να γίνει ακόμα γρηγορότερη από κοφτά αγκομαχητά που τη συντάραζαν, θέλω να σου κάνω έρωτα, συνέχισε.



Το «τέλειο δώρο» για το φίλο μου στεκόταν εκεί, λέγοντας μου πως το μόνο που είχα να κάνω για να εξασφαλίσω τη συνεργασία της ήταν να της δοθώ. Προσπάθησα να φύγω, στ’ αλήθεια προσπάθησα. Δεν μπόρεσα όμως. Κι όταν το μπουρνούζι γλίστρησε απ’ τους ώμους της, τα μάτια μου καρφώθηκαν στο μουνάκι της Μαρίας που το επιδείκνυε με υπερηφάνεια καθώς άνοιγε ακόμα περισσότερο τα πόδια της. Θα πρέπει να άκουσε από κει που στεκόταν το ρυθμό του χτύπου της καρδιάς μου, γιατί ένα τεράστιο χαμόγελο ικανοποίησης άρχισε να σχηματίζεται αργά στο πρόσωπο της. Και καθώς άρχισε να κινείται προς το μέρος μου, μπορούσα να αισθανθώ τα γόνατα μου να τρέμουν από αδυναμία και παραλίγο να λιποθυμήσω.

Το φιλί της Μαρίας ήταν τρυφερό, γεμάτο στοργή, με τα χείλια της να καλύπτουν τόσο απαλά τα δικά μου. Δεν είχα τη δύναμη ν’ αντισταθώ κι όταν τα μπράτσα της μ’ έσφιξαν στην αγκαλιά της, τραβώντας με όλο και πιο κοντά στο γυμνό της σώμα, έπρεπε να στηριχτώ επάνω της για να μην πέσω. Και το επόμενο φιλί που μου έδωσε, κάθε άλλο παρά ένα βιαστικό, τυπικό φιλί ήταν. Τα χείλη της πίεσαν αναγκάζοντας το στόμα μου ν’ ανοίξει. Και καθώς νέες συγκινήσεις πλημμύρισαν το σώμα μου. Κλαψούρισα όταν η γλώσσα της άρχισε να ερευνά σε βάθος το στόμα μου. Τότε ήταν που έχασα κάθε έλεγχο του εαυτού μου και άρχισα όχι μόνο ν’ απαντάω στα φιλιά της, αλλά να ρουφάω λαίμαργα τη γλώσσα της μέσα στο στόμα μου.

Με οδήγησε στο κρεβάτι, αποθέτοντας ελαφρά το τρεμάμενο σώμα μου στη μέση του στρώματος. Τα σβέλτα της δάχτυλα ξεκούμπωσαν τα κουμπιά της μπλούζας μου, κατέβασαν το φερμουάρ μου και πριν καλά-καλά καταλάβω τι γινόταν, βρέθηκα γυμνή όπως κι η γυναίκα που βρισκόταν ξαπλωμένη από πάνω μου. Τα χέρια της ήταν μαλακά και απαλά εξερευνώντας το κορμί μου, ενώ τα χείλη της ρουφούσαν λαίμαργα τη γλώσσα και το λαιμό μου. Αρχισε να μαλάζει τα στήθη μου τόσο τρυφερά και τόσο έμπειρα που οι ρώγες μου γρήγορα σκλήρυναν και ορθώθηκαν, ενώ καταιγισμοί ευχαρίστησης και ηδονής ξέσπασαν μέσα μου.

Τότε το χέρι της άρχισε να προχωράει αργά αλλά σταθερά προς το πεινασμένο μου μουνακι, ενώ τα χείλη μας παρέμειναν κλειδωμένα σ’ ένα ακόμα παθιασμένο φιλί. Και καθώς η γλώσσα μου πιπιλούσε τη δικιά της μέσα στο στόμα της, η Μαρία άρχισε να χρησιμοποιεί τα δάχτυλα της, γραντζουνώντας ελαφρά τα μουνόχειλά μου με τον ίδιο τρόπο που ένας κιθαρίστας του φλαμένκο παρακινεί τις Σπανιόλες χορεύτριες να στριφογυρίζουν με πάθος στον ξέφρενο ρυθμό του. Και όσο πιο πολύ έπαιζε με την υγρή σάρκα της σπηλίτσας μου, τόσο πιο πολύ ήθελα να συνεχίσει. Τα χείλη της κύκλωσαν κι έσφιξαν μια από τις ρώγες μου, ρουφώντας και θηλάζοντας την, φέρνοντας μου ρίγη ευχαρίστησης. Και καθώς με βύζαινε, τα δάχτυλα της άρχισαν να τυραννάνε το ευαίσθητο γρομπαλάκι της κλειτορίδας μου, προκαλώντας κάθε είδους θύελλες ευχαρίστησης που με ηλέκτριζαν εσωτερικά.

Βόγκηξα με τα ρίγη συγκίνησης που ξέσπασαν μέσα μου, κι όσο πιο πολύ μούγκριζα κι αναστέναζα, τόσο η Μαρία με ρούφαγε και με τυραννούσε. Έχυσα, με το σώμα μου να σφαδάζει κάτω από τις περιποιήσεις της Μαρίας. Και καθώς η καταιγίδα του οργασμού με συντάραζε, η Μαρία τοποθέτησε το πρόσωπο της ανάμεσα στους μηρούς μου, με τη γλώσσα της να κινείται προς το μουνί μου που παλλόταν από την κάβλα. Έγλειφε απαλά τη σχισμή μου, ρουφώντας όλες τις σταγόνες των ερωτικών μου χυμών, που κολλούσαν στη σάρκα μου που ήταν ακόμα σφιγμένη. Η επαφή της γλώσσας της ήταν τόσο απαλή, τόσο τέλεια που μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα αισθάνθηκα προετοιμασμένη για οτιδήποτε θα μου πρόσφερε η Μαρία.



Το σώμα μου ποθούσε διακαώς όλο και περισσότερα. Κι όταν έκλεισε τα καυτά της χείλη γύρω από την παλλόμενη κλειτορίδα μου και άρχισε να τη ρουφάει, δεν μπορούσα άλλο να κρατηθώ κι έπνιξα το πρόσωπο της μ’ ένα ανάβλυσμα χυμών, καθώς ξέσπασα σ’ έναν ακόμα οργασμό. Μετά η Μαρία άρχισε να χώνει τη γλώσσα της μέσα-έξω στη γυναικεία μου φύση, επιτείνοντας έτσι την ένταση του οργασμού μου. Αρχισα πια να σφαδάζω, μουγκρίζοντας από ηδονή κι έσφιξα με τους μηρούς μου το πρόσωπο της με δύναμη, ενώ τα χέρια μου τύλιγαν τα μακριά της μαλλιά τραβώντας το πρόσωπο της κόντρα στο μουνάκι μου, προσπαθώντας να θάψω την καυτή της γλώσσα ακόμα πιο βαθιά μέσα μου. Η Μαρία μου είχε προσφέρει τόσο μεγάλη ηδονή, που το θεώρησα φυσικό να της την ανταποδώσω όσο μπορούσα.

Όταν άνοιξε τα πόδια της πάνω από το πρόσωπο μου, με το προκλητικά υγρό μουνάκι της να με προσκαλεί μέσα του, δεν μπορούσα να περιμένω να χωθώ μέσα του για τα καλά. Και δεν μπορούσα να περιμένω άλλο να τυραννήσο την κλειτορίδα της, Οπως είχε τυρρανήσει τη δικιά μου με τη γλώσσα της, για να την οδηγήσω στο υπέρτατο σημείο της με τη σειρά μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου