Η θεία μου, η αδερφή της, η κόρη της κι εγώ

Προχθές το σαββατοκύριακο είχα πάει στο εξοχικό της θείας μου στην Χαλκίδα. Με είχανε πάρει από την Tετάρτη τηλέφωνο να πάω να τους δω, θα ήτανε μαζί με την αδελφή της και την μία την κόρη της.
Η θεία μου έχει ηλικία 39 χρόνων (Μιμίκα), η αδελφή της είναι 34 (Γιολάντα) και η κόρη της θείας μου 21 (Μαρία). Είχανε πάει μόνες τους γιατί οι άντρες τους είχανε πάει στην Ιταλία και θα γυρνούσαν σε μία βδομάδα. Όταν πήγα με υποδέχτηκαν με φίλια και η θεία μου και η αδελφή της.
Μόλις είχανε πάει για μπάνιο και είχανε γυρίσει και φορούσαν και οι δύο τα μπικίνι τους. Φόραγε και η Μιμίκα και η Γιολάντα στριγκ που φαινόταν τα μουνόχειλα τους να είναι πρησμένα. Πάντα ονειρευόμουνα την θεία μου να την έχω ρίξει επάνω σε ένα κρεβάτι και την γλείφω τα μουνόχειλά της.

Ήτανε πολύ καυλιάρα και κάποτε την είχα καταλάβει ότι κάποιος την γαμούσε. Μου είπανε να πάω να κάνω ένα μπάνιο να δροσιστώ γιατί έκανε πολύ ζεστή και μετά "να μπούμε και εμείς να βγάλουμε την αρμυρά από πάνω μας". Μπαίνω για μπάνιο και την πόρτα την είχα μισοκλείσει και έβλεπα την Μιμίκα και την Γιολάντα να συνωμοτούν. Σήμερα είπα από μέσα μου θα περάσω πολύ καλά αλλά σκεφτόμουνα και την κόρη της μην έρθει και μας πιάσει στα πράσα.

Βγαίνω από το μπάνιο και φόρεσα ένα κολλητό σορτς που φαινότανε η πούτσα μου που είχε φτάσει σε σημείο εκτόξευσης. Κάθομαι στο καναπέ και πιάσαμε την συζήτηση περί ανέμων, πως περνάτε θεία εδώ ήρθατε για να ξεσκάσετε; ε αφού Νίκο έφυγαν οι θείοι σου, είπαμε να έρθουμε με την Γιολάντα και την Μαρία να ξεσκάσουμε. Εσύ πως τα περνάς κανένα κοριτσάκι τώρα, την άνοιξη που καυλώνουνε αφάνταστα; Κάθε μέρα θεία και άλλη. Και εμάς τις παντρεμένες ποιός θα μας πηδάει; Μόλις μου λέει αυτό έρχεται η αδερφή της και κάθετε δίπλα μου και βάζει το μπούτι της επάνω στο δικό μου, έρχεται και η θεία μου και με βάζουν στην μέση.



Άρχισε πότε η μία και πότε η άλλη να τρίβετε επάνω μου. Ωραίο και μεγάλο πούτσο έχεις φτιάξει Νίκο και για αυτό γαμάς κάθε μέρα και άλλη γυναίκα. Έβγαλαν και οι δύο το σουτιέν τους και μου βγήκαν τα ματιά. Η θείας μου είχε κάτι ρώγες. Άρχισα να της ζουλάω και της έκανα ένα τσιμπούκι στις ρώγες. Πέταξαν το σορτσάκι μου και άρχισε η Γιολάντα να μου το ρουφάει. Η θεία μου το μουνί της το είχε ξυρισμένο σε σχήμα καρδίας. Η Γιολάντα μου έκανε ένα τσιμπούκι και η θεία μου της έγλειφε τα μουνόχειλα, η κλειτορίδα της ήτανε καυλωμένη που είχε πεταχτεί έξω από το μουνί της.

Σε κάποια στιγμή άκουσα να ανοίγει η πόρτα του σπιτιού σάστισα. Δεν πειράζει Νίκο, μου λένε και οι δύο, θα είναι η ξαδέλφη σου. Μόλις μπαίνει μέσα μας βλέπει επάνω στο κρεβάτι. Το είπατε και το κάνατε να έρθει ο Νίκος να γαμηθούμε όλοι μαζί - τότε κατάλαβα ότι ήτανε σχεδιασμένο. Η θεία μου φωνάζει την κόρη της και της λέει έλα Μαράκι να δοκιμάσεις και εσύ τι ψωλάρα έχει ο ξάδελφός σου. Άρχισε να βγάζει τα ρούχα της και βλέπω ένα μουνί τέλειος ξυρισμένο να έρχεται καταπάνω μου και κάθισε επάνω στο πρόσωπό μου να της κάνω γλυφομούνι.

Εγώ είχα βάλει τον πούτσο μου στο μουνί της θεία μου και έκανε ένα ουρλιαχτό και μου έλεγε θέλω να μας ξεσκίσεις και τις τρεις σήμερα γιατί ο θείος σου δεν ξέρει να γαμάει. Θέλω να μας κανείς τα μουνιά μας να μη σταματάνε να χύνουν. Μετά από λίγο άρχισα να βγάζω την πρώτη μου καύλα και τον δίνω στην Γιολάντα το στρίμωξε στα χείλια της και δεν άφησε να φύγει ούτε σταγόνα. Γυρίζω την ξαδέλφη μου και την βάζω στα τέσσερα με το τσιμπούκι που μου έκανε η θεία μου και η αδελφή της ήτανε έτοιμο να μπει στον κώλο της ξαδέλφης μου. Άρχισα να τον βάζω σιγά, σιγά και άρχισε να βογκάει από τον πόνο. Μετά κάθισε επάνω στην ψωλή μου να τον βάλει όλο μέσα στο κώλο της .
Τέτοιο γαμήσι δεν είχα ρίξει και μου φώναζε η ξαδέλφη μου τα θέλω όλα μέσα μου να έχω την καύλα του ξαδέλφου μου μέσα μου, η θεία μου της έκανε γλυφομούνι και η Γιολάντα έγλειφε το μουνί της θείας μου. Έχυσα μέσα στη ξαδέλφη μου όταν αυτή είχε χύσει δύο φορές. Μόλις τελειώσαμε και οι τρεις τους είχανε πάρει τον πούτσο μου στο στόμα τους και μου τον γλύφανε. Δεν άργησε να φτάσει στο σημείο και άρπαξα την Γιολάντα και της τον έχωσα μέσα στα μουνόχειλα τους, πότε στα μουνόχειλα της και πότε στην κωλοτρυπίδα της. Η θεία μου με την κόρη της είχανε πάρει από το ψυγείο ένα αγγούρι και η θεία μου το έχωνε στο μουνί της ξαδέλφης μου.



Γάμα με μαμά της φώναζε κάνε με να χύσει η κόρη σου, της καύλα που της δίνει η μάνα της. Ούρλιαζαν και οι δύο και οι Γιολάντα τον είχε κάνει τον πούτσο μου. Χύσε με Νίκο με στην κωλοτρυπίδα μου χύσε με, χύσε με, χύσε την πουτάνα σου την καριόλα την θεία σου ξέσκισε την κωλοτρυπίδα μου, άνοιξε όλες μου τις τρύπες δεν με έχει γαμήσει κανένας έτσι. Χύνω Γιολάντα χύνω, χυνωωωωωω.

Τέτοιο γαμήσι που έκανα όλες αυτές τις 5 μέρες δεν περιγράφεται. Το Σάββατο το βραδύ αποφασίσαμε και οι τέσσερις να βγούμε έξω για ποτό και από μέσα να μην φοράει κανένας τίποτα. Πρώτα αρχίσαμε να χουφτωνόμαστε σο μπαρ και μετά άρχισε το γαμήσι…..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου