Στο εξοχικό με τις ξαδέλφες

Η ιστορία είναι απόλυτα αληθινή αλλάζω μονό ονόματα.

Όλα ξεκίνησαν πριν από 6 χρόνια. Εγώ τότε ήμουν 18. Μένω σε μια μικρή παραθαλάσσια επαρχιακή πόλη και δουλεύω ακόμα σαν πωλήτρια σε ένα μεγάλο κατάστημα. Έχουμε ένα μικρό εξοχικό και κάθε χρόνο όταν παίρνω άδεια πηγαίνω άλλες φορές διακοπές με τις φίλες μου και άλλες φορές στο εξοχικό μας με τους γονείς μου. Έχω πάρει άδεια λοιπόν για 5 μέρες και ξεκινάω να πάω να βρω τους γονείς μου στο εξοχικό μας στο οποίο θα ερχόντουσαν και ο θειος μου με την γυναικά του και τις ξαδέλφες μου. Είχα να τους δω πολλά χρονιά ίσος και 5 και δεν είχα και πολύ όρεξη να τους έχουμε εκεί αλλά δεν γινόταν αλλιώς.


Τρίτη απόγευμα λοιπόν και τους περιμένουμε. Με το που φτάνουν αγκαλιές φιλιά και όλα τα σχετικά. Οι ξαδέλφες μου ήταν και οι δυο παρά πολύ όμορφες Η Κατερίνα 29 και η Σοφία 24. Η Σοφία ήταν πιο ωραία από την Κατερίνα - όμορφη κοπέλα, ψιλή, μελαχρινή αλλά λίγο γεμάτη - εγώ 19 και έτσι όλοι μέρα ήμασταν μαζί μια για μπάνιο μια για καφέδες και τα σχετικά.

Την Παρασκευή είχε ένα πανηγύρι στο χωριό και θα είχε παρά πολύ κόσμο. Εμείς με τη ξαδέρφη μου είπαμε τους άλλους ότι θα πηγαίναμε αργά εκεί. Κατά της 5 σηκωθήκαμε από τον απογευματινό μας ύπνο και είπαμε να πάμε για μπάνιο. Φτάνουμε στην παραλία περνούμε καφέ και πάμε στης ξαπλώστρες. Η Σοφία αν και λίγο γεμάτη ήταν πολύ σφιχτή και είχε και αρκετά πιο μεγάλο στήθος από εμένα. Έβλεπα πολλούς άντρες να την κοιτάνε επίμονα αλλά αυτή δεν έδινε σημασία. Σε κάποια φάση μου λέει να την αλείψω με λαδί πίσω στην πλάτη και άρχισα να το κάνω.

Στην αρχή δεν είχα πρόβλημα αλλά μετά από λίγο έπιασα τον εαυτό μου να κάνει διαφορές σκέψεις και ένιωσα να ερεθίζομαι με αυτό που κάνω και τραβήχτηκα απότομα. Δεν ξέρω αλλά ήταν πολύ παράξενο αυτό το συναίσθημα ένοιωσα ότι αν συνέχιζα ακόμα λίγο θα ήταν ορατή πλέον η διέγερση μου και φοβήθηκα μην το καταλάβει η Σοφία και γίνω ρεζίλι.

Κάναμε αρκετή ώρα ηλιοθεραπεία και βουτιές και κατά της 8 είπαμε να πάμε προς το σπίτι. Όταν φτάσαμε εκεί δεν ήταν κανένας. Τσιμπήσαμε κάτι και μετά εγώ έκατσα να δω λίγο τηλεόραση και η Σοφία μπήκε για μπάνιο . Σε κάποια φάση έπιασα τον εαυτό μου να κάνει ξανά της ίδιες σκέψεις για την Σοφία. Άνοιξα τα κουμπιά από το παντελόνι μου και έβαλα το χέρι μου μέσα από το μαγιό. Ήμουνα παρά πολύ υγρή. Δεν το πίστευα αυτό που ένοιωθα, η ξαδέρφη με είχε ερεθίσει παρά πολύ και τώρα βρίσκομαι στον μικρό καναπέ του καθιστικού μας να παίζω με τα δάχτυλα μου και να μην μπορώ να ελέγξω τον εαυτό μου. Σε κάποια φάση ακούω τα νερά του μπάνιου να σταματάνε και σε λίγο βρήκε η ξαδέρφη μου από μέσα με μια κοντή πετσέτα και μπήκε στο δωμάτιο. Εμμέσως σηκώθηκα και πήγα στο μπάνιο. Άρχισα να κάνω ντους όταν την άκουσα από έξω να μου λέει να ανοίξω την πόρτα για να πάρει το τσαντάκι της.




Σηκώνομαι και ξεκλειδώνω και αμέσως μπαίνω στην μπανιέρα και τραβώ την κουρτίνα. Η Σοφία μπήκε μέσα πηρέ το τσαντάκι της και καθώς πάει να φύγει ανοίγει ελαφρά την κουρτίνα. Ντράπηκα και της λέω μην το κανείς αυτό, δεν αισθάνομαι καλά και μου λέει οκ. Απλά ήθελα να δω το σώμα σου, δεν νομίζω ότι έκανα κάτι τόσο κακό.

Όχι δεν έκανες κακό αλλά δεν το περίμενα. Α, εγώ με τις φίλες μου, λέει, κάνουμε μαζί μπάνιο και δεν έχουμε πρόβλημα. Είσαι μεγάλη κοπέλα μου λέει δεν πρέπει να κανείς σαν να είσαι 10 χρονών. Έχεις δίκιο της λέω, αλλά ντρέπομαι να με βλέπεις γυμνή. Οκ μου λέει, θα κάνω κάτι αλλά δεν θα σε βλέπω γυμνή. Έχεις πρόβλημα έτσι; της λέω, τι θα κανείς; και μου λέει δώσε μου το σφουγγάρι.
Και χωρίς να ανοίξει την κουρτίνα του μπάνιου περνάει μονό το χέρι της από κάτω και αρχίζει να μου τρίβει την πλάτη. Άρχισα να ερεθίζομαι τρομερά και μάλλον άρχισε να το καταλαβαίνει και η Σοφία.

Ένοιωθα μια παράξενη ανατριχίλα σε όλο μου το σώμα.
Θέλεις να σταματήσω; μου λέει.
Εγώ δεν μίλησα καθόλου.

Άρχισε να με τρίβει με το σφουγγάρι σε όλο μου το σώμα. Ήμουνα πολύ υγρή πλέον. Σε κάποια φάση πέταξε το σφουγγάρι από τα χεριά της και άρχισε να με χαϊδεύει κοντά στο στήθος. Δεν μίλησα. Συνέχισε να χαϊδεύει ανάμεσα στο μπούτια χωρίς να αγγίζει το ξυρισμένο γατάκι μου. Ήταν ένα τρομερό συναίσθημα είχα αφεθεί στα χάδια της μεγαλύτερης ξαδέλφης μου και δεν ήθελα να σταματήσει.



Μετά από λίγα λεπτά άρχισα να ερεθίζομαι παρά πολύ. Ήμουν σχεδόν έτοιμη να τελειώσω ενώ αυτή συνέχιζα να με χαϊδεύει ανάμεσα στα μπουτάκια. Δεν άντεχα άλλο αρπάζω το χέρι της και το κολλάω επάνω στο ζεστό γατάκι μου ανοίγει τότε και αυτή την κουρτίνα του μπάνιου και νοιώθω ταυτόχρονα τα δάχτυλα της μέσα μου και την γλωσσά της στο στόμα μου να μου δίνει ένα παθιασμένο φιλί. Σε λίγα δευτερόλεπτα ένοιωσα τρομερούς σπασμούς σε όλο μου το κορμί και τα υγρά μου να τρέχουν ποτάμι και να ανακατεύονται με την σαπουνάδα.

Σηκώθηκα σαν ζαλισμένη έριξα λίγο νερό επάνω μου.

Σκουπίστηκα και στην συνεχεία επήγαμε μέσα στο δωμάτιο. Εκεί αφέθηκα στα χάδια της. Άνοιξα τα ποδιά μου και άρχισε να με γλύφει με μια τρυφερότητα και ένα πάθος ταυτόχρονα είχα απανωτούς οργασμούς και δεν ήθελα να σταματήσει ποτέ. Εκείνο τα βραδύ δεν θα το ξεχάσω.

Από τότε και κάθε καλοκαίρι που έρχεται παίρναμε υπέροχα με πολύ προσοχή βεβαία μην καταλάβει κανένας κάτι . Είναι παντρεμένη τώρα με δυο παιδιά. Στην Αμερική δεν ξέρω αν πάει με άλλες κοπέλες αλλά όταν έρχεται εδώ περνάμε τελεία. Εγώ δεν έχω πάει με άλλη γυναίκα ποτέ μου. Έχω μια σχέση εδώ και δυο χρονιά και περνάω πολύ καλά. Τον σύντροφο μου δεν τον έχω αναφέρει ποτέ τίποτα.

Αυτή ήταν η εμπειρία μου. Πιστεύω να την περιέγραψα καλά και να σας άρεσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου