Η σκανδιναβη γυναικάρα

Γεια σας και παλι.

Σημερα θα σας διηγηθω μια ακομα ιστορια μου. Αυτη ηταν εφημερη. Δυο μηνες κρατησε κι αυτοι σκαρτοι.

Εχω εναν κολλητο ο οποιος ζουσε στο εξωτερικο. Επειδη λοιπον ειμασταν πολυ κολλητοι και αυτος δεν μπορουσε να κατεβαινει Ελλαδα για διαφορους λογους, ανεβαινα εγω. Η χωρα ηταν σκανδιναβικη. Αυτος εμενε με μια γκομενα ντοπια η οποια ειχε μια φιλεναδα μουναρα. Κοκκινομαλα (σκουρο κοκκινο), με καταπρασινα σχιστα ματια και γενικα απιστευτα ομορφη. Ηταν μεγαλυτερη μου 3 χρονια και ανυπαντρη με 3 παιδια!

Εγω τοτε ημουν 25 αυτη 28. Εκει το εχουν ευκολο να κανουν παιδια και να διωχνουν τους αντρες ακομα και ανυπαντρες να ειναι (οπως αυτη) γιατι το κρατος παιρνει το μερος τους και βαζει τους καυμενους τους πατεραδες να πληρωνουν μια ζωη αρκετα χρηματα και αυτες καθονται και το ξυνουν. Φανταστειτε τωρα οτι αυτη εμενε με τα 3 παιδια (που σημειωτεον τα ειχε κανει με 2 διαφορετικους αντρες) σε μαι διωροφη μονοκατοικια με κηπο, με ολες τις ανεσεις και ΔΕΝ δουλευε.

Τα πληρωναν ολα οι πατεραδες. ειχε λοιπον ολο τον χρονο στην διαθεση της να ασχολειται με τον εαυτο της και κυριως με το γυμναστηριο. Πηγαινε 2 φορες τη μερα και ειχε το καλυτερο κορμι που εχω ποτε αγγιξει, γλειψει, γαμισει...πειτε το οπως θελετε. Και ειχε γεννησει 3 φορες!

τελος παντων, οταν πηγαινα εκει λοιπον μερικες φορες βγαιναμε ολοι μαζι βολτα και περνουσαμε ωραια. εγω τρελλαινομουν που την εβλεπα αλλα ο κολλητος μου ελεγε να μην κανω τιποτα γιατι εχει γκομενο που τον ξερει αυτος κλπ κλπ. Ετσι, σαν φιλοξενουμενος το σεβαστηκα

Ενα καλοκαιρι ομως αποφασισε ο κολλητος με την γκομενα του και την φιλη της να ερθουν 10 μερες διακοπες στην Ελλαδα. ειπαν να ερθουν στο χωριο μου που εχει ωραιες παραλιες και ειχα και σπιτι τοτε με 3 δωματια. Δεν αρνηθηκα βεβαια. Ετσι, αρχες Ιουλιου κατεφθασαν και μου λεει ο κολλητος μην τολμησω να την πεσω στην γκομενα γιατι ο φιλος της την αγαπαει και κατι τετοιες μαλακιες. Του λεω "τωρα ειναι στην Ελλαδα και δεν σου εγγυωμαι τιποτα".
Ηρθαν λοιπον κι εγω εβαλα τον κολλητο με την δικια του στο δωματιο με το διπλο κρεβατι και εστρωσα και τα δυο μονα κρεβατια στο αλλο δωματιο. Στο τριτο δωματιο που ειχε εναν καναπε που γινεται κρεβατι καταφερα και τον "παροπλισα" αφου του χαλασα τον μηχανισμο. Σιγα μην αφηνα τετοιο μουνι να μου ξεφυγει. Θα τα παιζα ολα για ολα.
Το βραδυ βγηκαμε για φαγητο. Ειχαν ερθει οδικως απο την χωρα τους και ηταν κατακοποι. Αποφασισα εγω με την γκομενιτσα (Αννα την ελεγαν) να μεινουμε για ενα ποτακι και οι αλλοι πηγαν για υπνο.

Μετα απο κανα 2ωρο πηγαμε κι εμεις στο σπιτι αφου κατσαμε και συζητουσαμε για την Ελλαδα και τις μπορει να κανει καποιος τουριστας εδω.

Οταν πηγαμε σπιτι οι αλλοι ηδη κοιμοντουσαν. Πηγα στο μπανιο να πλυθω και υστερα πηγε κι αυτη. Στο μεταξυ ειχα σβησει τα φωτα και ειχα ανοιξει το μεγαλο παραθυρο του δωματιου και εμπαινε ολο το φως του φεγγαριου μεσα (ειχε σχεδον πανσεληνο, το θυμαμαι σαν τωρα). Ξαπλωσα και την περιμενα να ερθει με μισοκλειστα ματια. Ερχεται λοιπον και επιτοπου την βλεπω να γδυνεται και να μενει με το μαυρο στρινγκακι της. Το κορμι της ηταν ηδη μαυρισμενο απο το solarium και ηταν σαν σοκολατα. Ετοιμη για δαγκωμα.Ξαπλωνει κι αυτη και εγω εχω τρελαθει που εχω τετοια μουναρα στο δωματιο μου και δεν ξερω τι να κανω. φοβομουν μην γινω και ρεζιλι και με παρει για λιγουρη.

Ξαφνικα μετα απο λιγο αρχισε και στριφογυρνουσε στο κρεβατι. Την ρωτησα τι εχει και μου ειπε οτι ειναι πολυ κουρασμενη απο το ταξιδι και την ποναει η πλατη της. Αστραπια προτεινα την γνωστη λυση για να της προσφερω μασαζ σκεπτομενος οτι αν μου πει ναι θα νιωσω την υπερτατη καυλα! Και το ειπε!!! το ειπε!!!!
σηκωνομαι σαν ελατηριο και παω στο κρεβατι της και αυτη μπρουμυτα δεχοταν τα χαδια μου. Μετα απο κανα 5λεπτο μου λεει με επιτακτικο τονο "σταματα". "ωχ" λεω, "αυτο ηταν...γιναμε ρομπα". Αλλα τι ηθελε???

" Πιασε μου λεει απο την τσαντα μου το γαλακτωμα σωματος που εχω και τριψε με με αυτο. Θα νιωσω πιο χαλαρα". Μια που το ειπε και μια που το ειχα ηδη απλωσει πανω της. Ο πουτσος μου ειχε φτασει στο στομαχι...και εκει εκανα το μεγαλο βημα. αρχισα σιγα σιγα και της φιλουσα τοους ωμους, τον λαιμο, κατεβαινα στην πλατη και αυτη δεν αντιστεκοταν. εγω καυλωνα ολο και περισσοτερο. σε καποια στιγμη γυριζει απο μονη της ανασκελα και μου λεει να την τριψω και απο μπροστα. Μου γυρισαν τα ματια αναποδα.

Φοβερο στηθος, οχι μεγαλο, περιπου 3 νουμερο. αλλα με καταπληκτικες θηλες και ρογες. Δεν αρνηθηκα εννοειται. οτι και να μου ζητουσε θα το εκανα!!! Δεν πρεπει να εχω γλειψει τοσο πολυ γυναικα στη ζωη μου. την τρελλαινα. Το μουνι της το χαιδευα και το γαμουσα με τα δαχτυλα μου και ενιωθα που εκαιγε απο καυλα. Αρχισα να χωνω την γλωσσα μου μεσα του και μου εσπρωχνε το κεφαλι δυνατα πανω του.βογγαγε αλλα δεν εκανε πολυ θορυβο γιατι ηταν και οι αλλοι διπλα....Εχυσε πανω στην γλωσσα μου τρεμοντας απο σπασμους. εκεινο το βραδυ δεν γαμισα.

Το επομενο βραδυ ομως πριν ακομα ξαπλωσω ηρθε και εκατσε κατευθειαν πανω μου χωρις καν να σκεφτω τιποτα και με πηρε μεσα της. Με τρελανε, με ελιωσε. Αρχισε να με παιρνει ολο και πιο βαθια. ΤΟ μουνι της ηταν φοβερο. το κορμι της πετρα. το πιο σφιχτο κολομερι που εχω πιασει ποτε (ειδες το γυμναστηριο?). το δερμα της βελουδο. νομιζα οτι ζουσα σε ονειρο.

Για τις υπολοιπες μερες γαμιομασταν καθε μεσημερι και βραδυ. κοιμονουν περιπου 4 ωρες τη μερα. Μου εβγαλε οτι ειχα μεσα μου. Και τελικα ειχα πολλα. Πολυ καυλα. την επαιρνα απο παντου...κολο μουνι στομα. Δεν αρνιοταν τιποτα απολυτως! Φοβερο τσιμπουκι. Τα δοντια της δεν ακουμπουσαν ουτε στο ελαχιστο στον πουτσο μου. Καταπινε τα χυσια μου οταν εχυνα, με στεγνωνε κανονικα. ενιωθα την αφυδατωση τοσο κοντα μου οσο ποτε αλλοτε.

Μετα απο κανα 20ημερο που εφυγε πηγα και την ειδα εκει στη χωρα της. Εκτοτε δεν ξαναβρεθηκαμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου