Η καυλιάρα πεθερά μου

Εδώ και δεκαπέντε χρόνια που είμαι παντρεμένος, το μυαλό μου το έχω συνεχώς στην πεθερά μου. Μπορεί να μην είναι όμορφη, μπορεί να μην είναι μικρή ηλικιακά, αλλά έχει πραγματικά απίθανο σώμα. Από την πρώτη μέρα που την γνώρισα, τότε ήταν 42 χρονών, τώρα είναι 57, πάντα της άρεσε να περιποιείται τον εαυτόν της. Τώρα δε που είναι 57 χρονών έχει γίνει ακόμα ποιο προκλητική. Με τον πεθερό μου σπάνια κάμει έρωτα, έτσι εδώ και ένα μήνα, την έβλεπα να ντύνετε ακόμα ποιο προκλητικά από ότι πριν.


Έτσι λοιπόν πριν μια εβδομάδα, είχαμε πάει σε ένα γάμο. Φορούσε ένα απίθανα κοντό φόρεμα και με είχε κάνει να τρελαίνομαι από την καύλα. Δεν σας κρύβω ότι για πάρτι της έχω τραβήξει πολλές φορές μαλακία και ας είμαι 45 χρονών. Εκείνη λοιπόν την ημέρα που βρισκόμασταν καλεσμένοι στον γάμο εκείνη -δεν ξέρω γιατί- με προκαλούσε συνεχώς. Η ιδέα και μόνο ότι θα μπορούσα να πέσω στο κρεβάτι με την μάνα της γυναίκας μου με καύλωνε υπερβολικά. Βέβαια πρέπει να ομολογήσω ότι φοβόμουν να της κάμω την πρόταση, έλα όμως που μου στηνόταν δήθεν να την φωτογραφίσω.
Κάποια στιγμή και ενώ όλοι κάθονταν στο τραπέζι του γάμου, και ενώ καθόμουν δίπλα στην γυναίκα μου και στην Γιώτα -έτσι λένε την πεθερά μου- αισθάνθηκα ξαφνικά ένα χέρι να χαϊδεύει απαλά τον πούτσο μου πάνω από το παντελόνι. Στην αρχή κοίταξα την γυναίκα μου, αλλά εκείνη μιλούσε με μια που καθόταν δίπλα της. Τότε στράφηκα προς την πεθερά μου. Μου έκλεισε το μάτι, είχε πιει, μου έκανε νόημα να την ακολουθήσω καθώς σηκωνόταν δήθεν για να πάει προς την τουαλέτα. Την ακολούθησα, η κόρη της συνέχισε να μιλάει με την διπλανή της. Σε λίγο είχαμε κλειστεί και οι δύο μέσα στις γυναικείες τουαλέτες.



Την άρπαξα και με άρπαξε, ήμασταν σαν δύο άγρια θηρία, ρούφαγα το σάλιο της και εκείνη το δικό μου. Μετά γονάτισα και άρχισα να γλύφω με πάθος τα δάκτυλα των υπέροχων ποδιών της, μόλις τα έπλυνα καλά με την γλώσσα μου, άρχισα να ανεβαίνω σιγά-σιγά προς τα πάνω, σέρνοντας την γλώσσα μου πάνω στα υπέροχα, γυαλιστερά μπούτια της, μέχρι που τράβηξα το κιλοτάκι χώνοντας ανάμεσα στα πρησμένα από την καύλα μουνόχειλα της. Το μουνάκι της έσταζε υγρό, το ρούφηξα, εκείνη αναστέναζε βαριά, ενώ παράλληλα έσφιγγε τις ρόγες των βυζιών της.
Δεν μπορούσα να αντέξω άλλο, ήθελα να βυθίσω το καυλί μου μέσα στα υπέροχα εκείνα μουνόχειλα της. Την έπιασα και με μια απότομη κίνηση στην ακούμπησα πάνω στον νιπτήρα. Άνοιξε τα πόδια της και τα τύλιξε γύρω από την μέση μου, έχωσα την γλώσσα μου στα χείλια της ενώ το καυλί μου έμπαινε βαθιά μέσα στο καυλωμένο μουνάκι της.

Δεν μπόρεσα να κρατήσω πάνω από πέντε λεπτά, και ενώ ήμουν έτοιμος να της τα δώσω, με έσπρωξε, ο πούτσος μου βγήκε από μέσα της και άρχισε να στάζει, γονάτισε και τον έχωσε μπέσα στο στόμα της. Έχυνα δυνατά, ενώ εκείνη άφηνε μερικά από τα χύσια μου να στάζουν από τις άκρες των χειλιών της. Γυρίσαμε στο τραπέζι σαν να μην έτρεχε τίποτα, έτσι πλέον το κάνω μαζί της, γαμάω την πεθερά μου σχεδόν κάθε μέρα χωρίς κανένας από τους δύο μας να ντρέπεται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου